Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerobienie z klasy na perka

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Norbol

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:giżo
Offline

Napisano 14.02.2012 19:40

Czy mógłby mi ktoś przerobić ta klase na perka? Perk o nazwie Tajemnica Samuraja

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Samuraj";
new const opis[] = "Moze wspinac sie po scianie";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Crew");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, ");
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
	if(!is_user_alive(id) && ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new classname[32];
	entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
	
	if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
	return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_USE && ma_klase[id])
	{
		static Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
		
		if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)	
			return FMRES_IGNORED;
	
		if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
			return FMRES_IGNORED;

		if(button & IN_FORWARD)
		{
			static Float:velocity[3];
			velocity_by_aim(id, 240, velocity);
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		}
		else if(button & IN_BACK)
		{
			static Float:velocity[3];
			velocity_by_aim(id, -240, velocity);
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		}
	}	
	return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id){	  
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.02.2012 21:28

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Tajemnica Samuraja";
new const perk_desc[] = "Moze wspinac sie po scianie";


new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "Crew");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) && ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;

new classname[32];
entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);

if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_USE && ma_perk[id])
{
static Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
return FMRES_IGNORED;

if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
return FMRES_IGNORED;

if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}

public cod_perk_enabled(id){
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id){
ma_perk[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Norbol

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:giżo
Offline

Napisano 14.02.2012 21:36

codperk_tajemnicasamuraja.sp(3) : fatal error 120: cannot read from file: "amxmodx" taki wysakuje błąd podczas kompilacji
  • +
  • -
  • 0

#4 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 21:59

Jak Ci nie działa tamten zobacz ten:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Tajemnica Samuraja";
new const perk_desc[] = "Moze wspinac sie po scianie";

new Float:g_wallorigin[32][3];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init() {
    register_plugin(perk_name, "1.0", "Crew");
   
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
    register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
}
public fwd_touch(id, world)
{
    if(!is_user_alive(id) && ma_perk[id])
	    return FMRES_IGNORED;
   
    new classname[32];
    entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
   
    if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
	    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
    return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
    new button = get_user_button(id);
    if(button & IN_USE && ma_perk[id])
    {
	    static Float:origin[3];
	    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	   
	    if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)	
		    return FMRES_IGNORED;
	   
	    if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
		    return FMRES_IGNORED;
	   
	    if(button & IN_FORWARD)
	    {
		    static Float:velocity[3];
		    velocity_by_aim(id, 240, velocity);
		    entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	    }
	    else if(button & IN_BACK)
	    {
		    static Float:velocity[3];
		    velocity_by_aim(id, -240, velocity);
		    entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	    }
    }	 
    return FMRES_IGNORED;
}
public cod_perk_enabled(id){	
    ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id){
    ma_perk[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.02.2012 22:10

codperk_tajemnicasamuraja.sp(3) : fatal error 120: cannot read from file: "amxmodx" taki wysakuje błąd podczas kompilacji


Nie masz amxmodx.inc w folderze kompilatora. Spróbuj skompilować tutaj: http://amxx.pl/kompilator/
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 15.02.2012 12:42

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyCall of Duty ModPytania
do
ModyCall of Duty ModProśby o Klase/Perk


  • +
  • -
  • 0

#7 Norbol

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:giżo
Offline

Napisano 15.02.2012 15:55

do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.02.2012 18:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych