#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Odbija 2 pociski w rundzie oraz dodatkowe 5+int dmg z aug";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_FIVESEVEN);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & (~0x0)))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
pozostale_strzaly[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 2;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AUG)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.3, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.02.2012 18:52
Cześć; D . Zrobiłęm klase ^ ^ ... i chciałbym aby mi ktoś sprawdził czy jest poprawnie zrobiona ... p.s nie da się skomplikować w kompilatorze ... Prosił bym jeszcze o usunięcie z niej PRemium ! Czyli klasa ma być zwykła ; ) > Postawie +
#2
Napisano 14.02.2012 19:05
Aby klasa nie była premium usuwasz
Co do błędów:
- dwa razy utworzyłeś zmienną typu bool - ma_klase[33]
- dwa razy masz funkcję TakeDamage
if(!(get_user_flags(id) & (~0x0)))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
Co do błędów:
- dwa razy utworzyłeś zmienną typu bool - ma_klase[33]
- dwa razy masz funkcję TakeDamage
#3
Napisano 14.02.2012 19:13
Mógł by mi ktoś poprwaić ? ... bo nadal mi wywala błędy przy komplikacji ; )
#4
Napisano 14.02.2012 19:41
Proszę bez błędów:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "General"; new const opis[] = "Odbija 2 pociski w rundzie oraz dodatkowe 5+int dmg z aug"; new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_FIVESEVEN); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; new pozostale_strzaly[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { pozostale_strzaly[id] = 2; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_AUG) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*5.0, 0.3, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = 2; /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych