Może ktoś wie jak to zrobić i ma gotowe pliki lub kod.
Użytkownik B@RyŁa edytował ten post 14.02.2012 00:29
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.02.2012 02:13
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Random Skies"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "tuty"new gPluginMode;
new const skies[][] = { "2desert", "alien1", "alien2", "alien3",
"black", "city", "cliffe", "desert",
"dusk", "morning","neb1", "neb6",
"neb7", "space", "xen10", "xen8",
"xen9", "night", "black","green",
"blue", "backalley", "city1", "morningdew",
"hav", "cliff", "office", "grnplsnt",
"tornsky", "doom1", "cx", "de_storm",
"snowlake_", "tornsky", "trainyard", "tsccity_",
"snow", "2desert", "des"
};
public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
gPluginMode = register_cvar( "sv_skies_mode", "1" ); // 0 - disabled, 1 - random skies
}
public plugin_end()
{
if( get_pcvar_num( gPluginMode ) == 1 )
{
server_cmd( "sv_skyname %s", skies[ random_num( 0, charsmax( skies ) ) ] );
}
}
JestMega.pl i Wszystko Jasne
Napisano 14.02.2012 09:48
Napisano 14.02.2012 09:54
Użytkownik psilocybe edytował ten post 14.02.2012 09:59
Napisano 14.02.2012 10:12
Napisano 14.02.2012 11:15
Napisano 14.02.2012 13:34
Użytkownik B@RyŁa edytował ten post 14.02.2012 13:07
Napisano 14.02.2012 15:02
Napisano 14.02.2012 15:50
Użytkownik B@RyŁa edytował ten post 14.02.2012 15:53
Napisano 14.02.2012 16:45
Użytkownik B@RyŁa edytował ten post 14.02.2012 16:41
Napisano 14.02.2012 17:11
Napisano 14.02.2012 17:30
Użytkownik B@RyŁa edytował ten post 14.02.2012 17:38
Napisano 14.02.2012 19:04
Napisano 14.02.2012 19:14
Napisano 14.02.2012 19:29
Napisano 14.02.2012 19:38
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Random Skies" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "tuty" public plugin_init() { register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ) server_cmd("sv_skyname lung") } public plugin_precache() { precache_generic("gfx/env/lungbk.tga"); precache_generic("gfx/env/lungdn.tga"); precache_generic("gfx/env/lungft.tga"); precache_generic("gfx/env/lunglf.tga"); precache_generic("gfx/env/lungrt.tga"); precache_generic("gfx/env/lungup.tga") }
If you can dream it, you can do it.
Napisano 14.02.2012 19:58
Napisano 14.02.2012 20:03
public plugin_end()Jest wywoływane na końcu mapy
public plugin_init()Na początku więc róznica jest
If you can dream it, you can do it.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych