Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kolor NiebaPilna pomoc


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 B@RyŁa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 14.02.2012 00:29

Nie wiem jak uzyskać na swoim zm 4.3 taki efekt nieba identyczny .
Może ktoś wie jak to zrobić i ma gotowe pliki lub kod.

Załączone miniatury

  • niebo.JPG

Użytkownik B@RyŁa edytował ten post 14.02.2012 00:29

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_111111.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

b_350_20_12CCF8_12CCF8_000000_000000.png

b_350_20_FA0FAA_FA0FAA_000000_000000.png

 


#2 maclaw01

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:wa
  • Lokalizacja:wa
Offline

Napisano 14.02.2012 02:13

Znalazłem taki plugin lecz on zmienia textury przy zmianie mapy, i nie na tylko jedno lecz na kilka ;/


#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Random Skies"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "tuty"new gPluginMode;
new const skies[][] = { "2desert", "alien1", "alien2", "alien3",
"black", "city", "cliffe", "desert",
"dusk", "morning","neb1", "neb6",
"neb7", "space", "xen10", "xen8",
"xen9", "night", "black","green",
"blue", "backalley", "city1", "morningdew",
"hav", "cliff", "office", "grnplsnt",
"tornsky", "doom1", "cx", "de_storm",
"snowlake_", "tornsky", "trainyard", "tsccity_",
"snow", "2desert", "des"
};
public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
gPluginMode = register_cvar( "sv_skies_mode", "1" ); // 0 - disabled, 1 - random skies
}
public plugin_end()
{
if( get_pcvar_num( gPluginMode ) == 1 )
{
server_cmd( "sv_skyname %s", skies[ random_num( 0, charsmax( skies ) ) ] );
}
}


Efekty:
Dołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

JestMega.pl i Wszystko Jasne ;)


#3 B@RyŁa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 14.02.2012 09:48

to tez znalazłem, ale mi chodzi tylko o jeden efekt na wszystkich mapkach zm xD.Nie umiem tego przerobić

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_111111.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

b_350_20_12CCF8_12CCF8_000000_000000.png

b_350_20_FA0FAA_FA0FAA_000000_000000.png

 


#4 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.02.2012 09:54

Każde 'niebo' to 6 plików graficznych, więc aby uzyskać taki efekt potrzebujesz danego 'nieba' i możesz wykorzystać ww. plugin usuwając nazwy pozostałych 'sky' i wpisując tylko jedno wybrane przez Ciebie.

ps.: jeżeli grałeś na serwerze z tym tłem nieba to masz je zapisane w folderze cstrike/gfx/env/

edit: tu masz kilka fajnych: http://kk3d.de/count...skies/index.htm

Użytkownik psilocybe edytował ten post 14.02.2012 09:59

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 B@RyŁa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 14.02.2012 10:12

No to bym prosił pliki w załączniku.

Załączone pliki

  • Załączony plik  env.rar   227,48 KB  90 Ilość pobrań

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_111111.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

b_350_20_12CCF8_12CCF8_000000_000000.png

b_350_20_FA0FAA_FA0FAA_000000_000000.png

 


#6 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.02.2012 11:15

Zapewne jest na to lepszy sposób ponieważ ten plugin napisany został do losowego wyboru tła nieba ale przerobiłem go na twoją prośbę i skompilowałem. Plugin oraz kod w załączniku. Losuje z pośród dwóch 'sky', obydwa są takie same więc zawsze będzie 'lung', nie zapomnij wrzucić plików nieba do /gfx/env/

Daj znać czy działa :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#7 B@RyŁa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 14.02.2012 13:34

Nie pobiera mi z env plików ?

Niebo masz w załączniku wyżej plugin działa ale ścieżka coś nie !Kombinowałem na różne sposoby i nie zmienia nieba?

Użytkownik B@RyŁa edytował ten post 14.02.2012 13:07

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_111111.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

b_350_20_12CCF8_12CCF8_000000_000000.png

b_350_20_FA0FAA_FA0FAA_000000_000000.png

 


#8 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.02.2012 15:02

1. Upewnij się że pliki tła nieba są dobrze wrzucone na serwer, w archiwum było env\env a powinno być gfx\env
2. Nie zmieniaj nazw plików tła nieba
3. Dodaj cvar do amxx.cfg sv_skies_mode 1

W załączniku poprawiony kod, zapewne nie dodałeś cvara albo coś źle wgrałeś, na wszelki wypadek dodałem precache plików, nie jestem obeznany w pawnie więc nie daje pewności że będzie działać, daj znać czy śmiga :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#9 B@RyŁa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 14.02.2012 15:50

Nie działa ,dałem tak jak napisałeś gfx / env / 6 plików wgrałem z rar co jest wyżej

Użytkownik B@RyŁa edytował ten post 14.02.2012 15:53

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_111111.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

b_350_20_12CCF8_12CCF8_000000_000000.png

b_350_20_FA0FAA_FA0FAA_000000_000000.png

 


#10 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.02.2012 16:18

Na pewno coś źle robisz ponieważ u mnie działa:

Dołączona grafika

1. Wrzuć randomskies_precache.amxx do folderu plugins
2. Dodaj randomskies_precache.amxx do plugins.ini
3. Dodaj cvar sv_skies_mode 1 do amx.cfg
4. Restart servera

Musi działać!
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#11 B@RyŁa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 14.02.2012 16:45

Pisałem że plugin działa ,ale nie pobiera mi plików tag

Jak możesz spakuj wszystko w jeden załącznik i wstaw tu

Użytkownik B@RyŁa edytował ten post 14.02.2012 16:41

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_111111.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

b_350_20_12CCF8_12CCF8_000000_000000.png

b_350_20_FA0FAA_FA0FAA_000000_000000.png

 


#12 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.02.2012 17:11

Mówiłem że nie znam się na programowaniu pluginów, przerobiłem całkowicie plugin tak aby nie losował tła lecz zmieniał na jedno, to które chcesz. Zrobiłem precache przed zmianą tła więc teraz powinno być w porządku. U mnie działało ponieważ miałem już te pliki w folderze cs'a więc nie musiało pobierać. Mam nadzieję że teraz też u Ciebie będzie działać. Zmieniłem nazwę pluginu.

W załączniku daję kod i plugin ponieważ same pliki *.tga nie mają nic do tego. Pamiętaj aby dodać cvar sv_skies_mode 1 do amx.cfg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#13 B@RyŁa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 14.02.2012 17:30

Wszystko pobiera ładnie ,ale niebo dalej takie same jest

Użytkownik B@RyŁa edytował ten post 14.02.2012 17:38

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_111111.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

b_350_20_12CCF8_12CCF8_000000_000000.png

b_350_20_FA0FAA_FA0FAA_000000_000000.png

 


#14 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.02.2012 19:04

Restart serwera i musi działać, specjalnie instalowałem plugin na swoim serwerze i po restarcie działa na każdej mapie mam to samo niebo ;)

Nie musisz restartować z panelu, wystarczy z konsoli rcon restart lub po prostu zmień mapę.

Nie zapomnij dodać cvara do amxx.cfg bo to jest najważniejsze - sv_skies_mode 1 - bez tego nie zadziała nawet jeżeli pliki są pobrane. Plugin działa więc temat można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#15 B@RyŁa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 14.02.2012 19:14

Nie działa odpisz na pw

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_111111.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

b_350_20_12CCF8_12CCF8_000000_000000.png

b_350_20_FA0FAA_FA0FAA_000000_000000.png

 


#16 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.02.2012 19:29

Na pewno gdzieś popełniłeś błąd, skoro plugin działa i pobrało pliki oraz dodałeś cvar w amxx.cfg to musi działać i nie ma innej opcji. Jestem pewny że działa ponieważ specjalnie go zainstalowałem u siebie. Podczas ładowania mapy w konsoli powinny być informacje jaki sky został załadowany. Upewnij się że wszystko jest tak jak trzeba bo powtarzam po raz kolejny że plugin z ostatniego posta działa na 100% :)
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#17 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 14.02.2012 19:38

Sprawdź to , jak będziesz ciekawy napisze ci czym się rózni od pluginu podanego wyżej ;)
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Random Skies"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "tuty"

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	server_cmd("sv_skyname lung")
}
public plugin_precache()
{
	precache_generic("gfx/env/lungbk.tga");
	precache_generic("gfx/env/lungdn.tga");
	precache_generic("gfx/env/lungft.tga");
	precache_generic("gfx/env/lunglf.tga");
	precache_generic("gfx/env/lungrt.tga");
	precache_generic("gfx/env/lungup.tga")
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#18 B@RyŁa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 14.02.2012 19:58

Czym powiedz ?

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_111111.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

b_350_20_12CCF8_12CCF8_000000_000000.png

b_350_20_FA0FAA_FA0FAA_000000_000000.png

 


#19 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.02.2012 20:00

Hehe różni się niewiele, może mniej pokręcony ale też by nie zadziałał. Dlaczego? Ponieważ kolego używa zombie mod i zapomniał wyłączyć 'Random Skies' w zombieplaguemod.ini co wymuszało tła nieba z tego pliku. Problem rozwiązany :)

Btw. ja jestem ciekawy czym się różni :)
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#20 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 14.02.2012 20:03

 public plugin_end()
Jest wywoływane na końcu mapy
a
public plugin_init()
Na początku więc róznica jest ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych