Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Dodatkowe obrażenia z danej broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.02.2012 18:12

Witam

Co odpowiada za obrażenia jakie zadaje broń? Chciałbym zrobić plugin z dodatkowymi mocami do broni i zwiększyć obrażenia jakie zadają. W CodMod starym jest coś takiego: "damage =+ X" i nie wiem jak to powstało a chciałbym to zastosować u siebie.

Znany jako oeN.


#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2012 18:37

Potrzebujesz modułu hamsandwich, potem rejestrujesz zdarzenie Ham_TakeDamage na encie player oczywiście pre, a nie post. W funkcji tworzysz zmienną float, której przypisujesz wartość argumentu odpowiadającego za hp, bodajże 4. Na końcu zmieniasz wartość za pomocą SetHamParamFloat, tu masz kod:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("Przyklad SetHamParamFloat" , "666","amxx.pl")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fw_HamPlayerTakeDamage", 0)
}
public Fw_HamPlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
SetHamParamFloat(4, damage+=12.5) //Wszystkie obrażenia są zmienione na 1 obojętnie od miejsca trafienia i broni
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.02.2012 19:22

Dzięki.

Czyli teraz jeśli chcę by np Deagle miał +30 obrażeń to po prostu tak:
public dgl(nie wiem co tu ma być){
give_item(id, "weapon_deagle")
damage+=30
}


I chciałbym ustawić model tej broni.

P.S Będę miał więcej pytań w sprawie pluginu który chciałbym zrobić.

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 13.02.2012 19:24

Znany jako oeN.


#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 13.02.2012 19:29

Nie robisz nowego publica tylko (jak sie nie myle) w TakeDamage wpisujesz:
  if(weapon == weapon_deagle)
damage += x

  • +
  • -
  • 1

#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.02.2012 19:31

Ok fajnie ale jak bym chciał np. komuś dać takiego deagla to jak mam to zrobić? Wtedy co tu wejdzie:
register_clcmd("dgl_daj","He?")

Znany jako oeN.


#6 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2012 19:33

a w jakim momencie rozgrywki byś chciał to dać nowa runda, koniec rundy wpisanie cmd czy co ?
  • +
  • -
  • 1

#7 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.02.2012 19:35

Tzn tak jak wyżej czyli:
dgl_daj gracz
A dokładniej i lepiej bym wolał:
Po wpisaniu w say /dgl wyskakuje menu z listą graczy i wybranemu graczowi mogę dać takiego dlg'a
Ale to już od was zależy w jaki sposób możecie mi pomóc z tą komendą.

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 13.02.2012 19:36

Znany jako oeN.


#8 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2012 20:11

musisz pojechać pętlą for po wszystkich graczach i dać menu_additem w pętli, z wartością tekstową nickiem gracza, a potem w handle tak samo tylko petla musi miec inne wnetrze, czyli ten giv item, chociaz mozliwe ze mozna case z kropkami
  • +
  • -
  • 1

#9 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 14.02.2012 21:11

E? Nie tak zaawansowanie bo nie ogarniam :D To może samo dgl_daj nick wystarczy :D

I jak?

Znany jako oeN.


#10 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 16.02.2012 21:30

Jeśli już przez ten czas nikt nic nie napisał to można zamknąć bo pomocy już nie otrzymam.

Znany jako oeN.


#11 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.02.2012 21:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych