Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

HUD spectator + inteligencja + kondycjadodaje inteligencje i kondycje do spectator hud'a

cod nowy inteligencja kondycja hud spectator hud spectator + inteligencja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tded

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 12.02.2012 20:32

opis
Modyfikacja dodaje do hod'a spectator informacje o inteligencji i kondycji gracza, dzięki temu możemy zobaczyć czy gracz czasami nie oszukuje komendą cl_forwardspeed.


screenshot
Dołączona grafika


instalacja
  • Odnajdujemy:
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
    
  • Zamieniamy na:
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nInteligencja : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], inteligencja_gracza[target], kondycja_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
    
  • Kompilujemy.
wersja bez Inteligencji:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], kondycja_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

  • +
  • -
  • 4

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#2 Sewek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 12.02.2012 21:13

Przecież komenda cl_forwardspeed nie dodaje speeda

#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.02.2012 15:34

dodaje speeda ale to nie powinno byc widoczne w inteligencji czy w speedzie
  • +
  • -
  • 0

#4 maclaw01

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:wa
  • Lokalizacja:wa
Offline

Napisano 13.02.2012 17:40

Niby wszystko ok tylko, ze czyta staty od 0, czyli jak np dana klasa ma od razu 100inty, a jakiś gracz sobie doda w niej 3 inty to czyta tylko jak by miał 3 inty.
  • +
  • -
  • 0

JestMega.pl i Wszystko Jasne ;)


#5 Tded

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 13.02.2012 17:59

dodaje speeda ale to nie powinno byc widoczne w inteligencji czy w speedzie

Co rozumiesz przez słowa "ale to nie powinno byc widoczne w inteligencji czy w speedzie"?

Niby wszystko ok tylko, ze czyta staty od 0, czyli jak np dana klasa ma od razu 100inty, a jakiś gracz sobie doda w niej 3 inty to czyta tylko jak by miał 3 inty.

Tak, ale wiesz, że komandos jest z natury szybszy a obrońcą wolniejszy, ta edycja nie powstała do porównywania graczy(choć tak to wygląda i może do tego służyć) a do wykrywania cziterów, bo jak dotąd nie można było sprawdzić kondycji gracza.

to rzeczywiście duzy bug

Wyrażaj się pełniej, całymi zdaniami pisanymi z duże litery bo teraz nie wiem o co Ci chodzi, wydaje mi się ze nadpijasz po prostu posty.
Jeżeli chodzi Ci o to ze wyświetla inta gracza a nie gracza + klasy to działanie zamierzone, robiłem to na swój serwer, a na forum trafiło z przypadku.

Użytkownik Tded edytował ten post 13.02.2012 18:02

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.02.2012 17:59

spróbujcie nad
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);


dodać
new inteligencja_laczna = inteligencja_gracza[target]+inteligencja_klas[target];

i potem w kodzie wyświetlania zamieńić
inteligencja_gracza[target]

na
inteligencja_laczna


nie jestem pewien czy to zadziała, ponieważ nie zagłębiałem się w kod pluginu
  • +
  • -
  • 0

#7 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.02.2012 21:25

yy... Misiuuu, a nie prościej tak: PobierzInteligencje(id,1,1,1)?
  • +
  • -
  • 0

#8 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 14.02.2012 14:25

Po co to ??
Jak są pluginy blokujące cl_forwardspeed,cl_sidespeed i cl_backspeed ;)
a ogólnie jak już zrobiłeś taki plugin to może all staty żeby były do pokazania Inta,Życie,Kondycja,Wytrzymałość...

Użytkownik Kuba22 edytował ten post 14.02.2012 14:26

  • +
  • -
  • 0

#9 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 20.02.2012 11:50

spróbujcie nad

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);


dodać
new inteligencja_laczna = inteligencja_gracza[target]+inteligencja_klas[target];

i potem w kodzie wyświetlania zamieńić
inteligencja_gracza[target]

na
inteligencja_laczna


nie jestem pewien czy to zadziała, ponieważ nie zagłębiałem się w kod pluginu


Teraz pokazuje jak ktoś ma 0 int to 5int, kondycja 50 a ma -15

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#10 Tded

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 20.02.2012 12:37

To dobrze pokazuje. Jak klasa ma ujemną kondycje np.: -65 a koleś zabił kogoś i dodał 50 punktów w kondycje to uzyskuje -15.
Skrypt "by" @MisieQ pokazuje inteligencje i kondycje łączną, czyli inteligencja gracza + inteligencja klasy tak samo kondycja.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#11 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 20.02.2012 19:23

Chyba nie zrozumiałeś.

Na Spec pokazuje że ma 50 w kondycji a jak wpisze /staty to ma -15

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#12 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 20.02.2012 21:10

Po co to ??
Jak są pluginy blokujące cl_forwardspeed,cl_sidespeed i cl_backspeed ;)
a ogólnie jak już zrobiłeś taki plugin to może all staty żeby były do pokazania Inta,Życie,Kondycja,Wytrzymałość...

Dokładnie też to miałem na serwerze znaczy gracze używali komendy by szybciej biegać była masakra,1 koleś tak pocinał,że speedhack to pryszcz:D ale poszukałem na forum pluginu sebul napisał i działa bez zarzutu co parę sekund plugin sprawdza i zmienia jest 1 dla wszystkich sam jak wpisałem tom komendę to plugin mi zmienił,po za tym nawet jak masz tą kondycję to co ona Ci powie jak ktoś wpiszę komendę?Zwłaszcza na serwerach z dużym lvl.
  • +
  • -
  • 0

#13 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 01.03.2012 00:19

napisze ktoś w końcu poprawną działającą wersję ?

Ktoś ma 250pkt w zdrowiu a mi na specu pokazuje 80 a klasa na start ma 20

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#14 piotrkowianin01

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Ptb
Offline

Napisano 01.04.2013 21:20

A na wszystko ktos da :

-inteligencja
-zdrowie
-wytrzymalosc
-kondycja

za pomoc + :)
Dołączona grafikaSprzedam Dużą Paczkę Klas i Perków [CodMod Nowy] !162 Klasy I 511 Perków Wszystkie perki są orientalne ... Nigdzie takich nie ma !!Polecam Gorąco Kontakt:GG: - 38472786Amxx.pl - Prywatne WiadomościDołączona grafika

#15 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 01.04.2013 22:17

inteligencja - inteligencja_gracza[target]
zdrowie - zdrowie_gracza[target]
wytrzymalosc - wytrzymalosc_gracza[target]
kondycja - kondycja_gracza[target]
Jeśli chcesz aby tobie wyświetlało to sobie zmień prefix z target na id, bo obecnie pokazuje statystyki gracza na którego patrzysz :)
  • +
  • -
  • 1

angel-little.png


#16 TheDarkDez

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Nisko
Offline

Napisano 03.04.2013 12:39

A nie prościej tak? :
Cały
public PokazInformacje(id)
podmieniamy na to:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nZdrowie : %i^nInteligencja : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], PobierzZdrowie(taget, 1, 1, 1), PobierzInteligencje(taget, 1, 1, 1),PobierzWytrzymalosc(taget, 1, 1, 1),PobierzKondycje(taget, 1, 1, 1),nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

To bedzie pokazywało wszystkie statystyki gracza oglądanego(czyli jak my nie żyjemy).
Zdrowie, Inteligencje, Wytrzymalosc i Kondycje( pokazuje dodatkowe pkt statystyk z klas i perkow).
  • +
  • -
  • 1

#17 piotrkowianin01

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Ptb
Offline

Napisano 03.04.2013 14:03

Obydwa Dzialaja :DAle UP lepszy :D

Użytkownik piotrkowianin01 edytował ten post 03.04.2013 14:04

Dołączona grafikaSprzedam Dużą Paczkę Klas i Perków [CodMod Nowy] !162 Klasy I 511 Perków Wszystkie perki są orientalne ... Nigdzie takich nie ma !!Polecam Gorąco Kontakt:GG: - 38472786Amxx.pl - Prywatne WiadomościDołączona grafika

#18 Mrowa .

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:176
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Bąków
Offline

Napisano 28.02.2014 06:52

w jaki sposób można zmienić kolor tego huda calego na specie na czerwony ?

Robie paczki / pluginy / naprawiam serwery pisz PW lub gg 42740500


#19 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 28.02.2014 12:04

w jaki sposób można zmienić kolor tego huda calego na specie na czerwony ?

Jak masz linijkę:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nInteligencja : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], inteligencja_gracza[target], kondycja_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);

to nad nią powinno być

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

to jest linijka z posty wyżej Twoja może się różnić no ale chodzi tu o pierwsze 3 liczby, podane wyżej to 0, 255, 0 czyli zielony kolor, odpal sobie painta wygeneruj kolor i skopiuj w formacie red, green, blue. Czyli np. żeby było czerwone dajesz 255, 0, 0 itd. To chyba nie takie trudne, jak nie ogarniasz to daj swoją linijkę i jaki kolor chcesz to Ci ktoś zmieni ;)


  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#20 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 01.03.2014 22:46

czym się różni 

kondycja_gracza[target] 
od
PobierzKondycje(taget, 1, 1, 1)
 które lepsze?


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, inteligencja, kondycja, hud spectator, hud spectator + inteligencja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych