Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.02.2012 08:46
Witam serdecznie. Chodzi mi o to, jak dodać aby u góry gdzie pisze klasa, perk, poziom itd. Nazwe forum, widziałem to na paru serwerach, i nie wiem zbytnio jak to zrobić, czytałem również rózne poradniki ale nic Za pomoc daje plusiki
#2
Napisano 12.02.2012 09:14
Zamień w Sma CoD'a
Na to
i Twoje-Forum.pl tam zmien na swoje forum.
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Na to
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Twoje-Forum.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Twoje-Forum.pl]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
i Twoje-Forum.pl tam zmien na swoje forum.
POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!
#3
Napisano 12.02.2012 12:18
Działa tylko że teraz wytrzymałośc jest zasłonięta. Poza tym teraz to jest w kolorze czerwonym. Mógłbyś zrobic aby było to w kolorze niebieskim, turkusowym, i żeby wytrzymałość napis był taki sam jak reszt A? Ale plusik już daje, będzie następny jak wykonasz teraz to.
#4
Napisano 12.02.2012 15:11
Jezeli masz wytrzymalosc to bedzie to :
W kolorku niebieskim itp.
A co do wytrzymalosci to podeślij .sma pluginu co daje wytrzymalosc
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Twoje Forum^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^n^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Twoje Forum]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
W kolorku niebieskim itp.
A co do wytrzymalosci to podeślij .sma pluginu co daje wytrzymalosc
Użytkownik Wojciechosky edytował ten post 12.02.2012 15:16
#5
Napisano 12.02.2012 15:19
Kolego szukanie nie boli widziałem kilka tego typu postów. Tylko tobie sie szukać nie chce !
#6
Napisano 13.02.2012 07:34
Jakbym znalazł i umiał zrobić, dawno bym miał to na swoim serwerze i nie truł wam tutaj "d*py"
Teraz mam tak. Chcę aby kolor był turkusowy czyli bardziej niebieski, jaśniejszy. I żeby wytrzymałość była w takim samym kolorze. Tutaj też podaje .sma mojego coda i .sma wytrzymałości
Bo teraz mam ciemnyyy niebieski, a wytrzymałość na zielono.
Z góry dziękuje
Teraz mam tak. Chcę aby kolor był turkusowy czyli bardziej niebieski, jaśniejszy. I żeby wytrzymałość była w takim samym kolorze. Tutaj też podaje .sma mojego coda i .sma wytrzymałości
Bo teraz mam ciemnyyy niebieski, a wytrzymałość na zielono.
Z góry dziękuje
Załączone pliki
Użytkownik every edytował ten post 13.02.2012 07:35
#7
Napisano 13.02.2012 09:45
W Amxx Studio masz generator Hud'a możesz sobie wybrać miejsce oraz kolor.
Wystarczy podmienić :
3 Pierwsze Cyfry odpowiadaja za Kolor Hud'a, czyli set_hudmessage(0,0,255
Zmieniasz kolor hud'a w Amx Studio i zmieniasz cyfry z PokazInformacje na te z generatora.
Wystarczy podmienić :
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); // Tutaj miejsce i kolor hud'a gdy na kogoś patrzymy. ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Twoje Forum^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^n^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); // Tutaj miejsce i kolor hud'agdy żyjemy ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Twoje Forum]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
3 Pierwsze Cyfry odpowiadaja za Kolor Hud'a, czyli set_hudmessage(0,0,255
Zmieniasz kolor hud'a w Amx Studio i zmieniasz cyfry z PokazInformacje na te z generatora.
Użytkownik Loe25 edytował ten post 13.02.2012 09:49
POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!
#8
Napisano 13.02.2012 09:48
Trzymaj. Powinien byc jasniejszy niebieski lecz nie testowalem a wytrzymalosc w takim samym kolorze
Załączone pliki
#9
Napisano 13.02.2012 12:51
Dzięki działa, każdemu postawiłem reputację. Można zamknąć
#10
Napisano 13.02.2012 13:40
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych