Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Tajemnicza broń

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 korski

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 11.02.2012 18:39

Witam, mam problem z bronią.
Polega on na tym:
najpierw zrobiłem tak

case Pogromca:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_sg550");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

wszystko cacy, bajlando, lecz po kilku dniach uznałem że ta klasa jest zbyt dobra i zabrałem jej autokampe, ale ona sie chyba zbyt przywiązała do tej broni i nawet jeśli jest:


case Pogromca:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

to i tak ma autokampe! głupio mi graczowi zakazać nią gry, więc kombinuje od rana (z przerwami:P), sma odbyło 3 kompilacje, ziomek napisał "cudów nie ma", ale po zmianie mapy pogromca nadal ma autokampe, wrrr.
gdy wróci h@ to reset'nie serwa, ale czy takie zmiany nie powinny się odbywać przy zmianie mapy?
  • +
  • -
  • 0

Piłeś?!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych