Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zabieranie (nie wyrzucania !) broni przeciwnikowi przy strzaleEdycja pluginu "Zabierz bron CT" ver. DarkGL


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 11.02.2012 15:23

~ Witam.
Od pewnego czasu nie wiem jak się za to zabrać, jak to wg napisać, no i w ogóle to były tylko przemyślenia : a dokładniej chodzi o hero Magneto w SuperHeroMOD. Który daję nam taką możliwość: gdy ktoś do Ciebie strzela jest duże prawdopodobieństwo, że przyciągniesz sobie jego broń (on straci, Ty ją zyskasz). Szukałem wiele razy kodu źródłowego tego bohatera, na amxx.pl, ogólnikowo na google, a nawet na forums.alliedmods.net - ale poszukiwania zawiodły. Przeglądając po raz XXX stronę DarkGL'a, a dokładniej : darkgl.amxx.pl natrafiłem na taki plugin : http://darkgl.amxx.p...t-dark-version/ , który że tak powiem mnie zainspirował i postanowiłem go przerobić, ale coś się nie powiodło.

Mój przerobiony plugin wygląda tak :

Spoiler


http://wklej.to/x9RJd

Jednakże nie działa on dokładnie tak jak ma, a dokładniej chodzi o :
1. Jak strzelę w przeciwnika daję mi jego broń, ale.. 15 razy około ? Wszystko by było okey, ale w skutkach tego jak ktoś np z TT strzeli w CT, a ten miał awp, to praktycznie ten jeden może za sponsorować AWP całemu teamowi przy zapełnionych slotach do 30 ;0
2. nie znika bron u ofiary

A ma to w efekcie wyjść tak :
Player vs. ogieR, Player ma USP,M4A1, ogieR natomiast ma GLOCKa i strzela w Player'a, który aktualnie ma wyciągnięte M4A1, ogieR ma teraz : GLOCK,M4A1, a Player ma USP :)

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam ; /

Użytkownik ogieR- edytował ten post 11.02.2012 15:24

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 16:56

http://amxx.pl/topic...094#entry362094
  • +
  • -
  • 0

#3 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 11.02.2012 17:17

ham_strip_user_weapon - AMXX.pl: Support AMX Mod X


jest chyba różniaca między zabieraniem a niszczeniem? czytanie ze zrozumieniem

Co do tematu użyj zmiennej bool jak znajdę czas to ci to zrobię
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#4 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 18:10

strip zabiera i niszczy
  • +
  • -
  • 0

#5 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 11.02.2012 19:11

Ty jak zabierzesz siostrze zegarek to go niszczysz? Nie (w sumie nie wiem jak to wygląda u cb). Mu chodzi o to że zabiera - kradnie broń.
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#6 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 20:48

co konkretnie Ci nie działa?
  • +
  • -
  • 0

#7 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 11.02.2012 20:53

Mu chodzi o to że zabiera - kradnie broń.


Dokładnie. Np.. Ty masz AWP w lapie, a DEAGLE schowane. Ja w Ciebie strzelę z obojętnie czego (nóż się nie liczy), np z GLOCK'a i i Twoje AWP automatycznie przechodzi do mnie (tzw. kradnie Ci broń), a wiadomo jak nie masz broni to Tobie się wybiera kolejna z numeracji slotów, czyli w Twoim wypadku DEAGLE. No prościej już nie umiem wytłumaczyć, sorry xD


co konkretnie Ci nie działa?


No, że y... dostaję tą broń chyba ~ 15 razy. Normalnie jak klikam np na klawiaturze "1" to tego nie widać, ale jak drop daje to mogę ich chyba ~ 15 wyrzucić i to będzie pewnie nadużywane u graczy, ja np strzelę w kogoś kto ma AK i mam te AK x15 i mogę tak je wyrzucać na respie i każdego zaopatrzę, chyba wiesz o co mi chodzi. A w dodatku gracz atakowany tej broni nie traci (i nie chodzi o to, by mu wpisało drop, bo podniesie i będzie się mijać z celem, ta broń ma zniknąć tak jak zapodał Fili.

JEST TAK : klonuje broń przeciwnika atakowanego razy ~ 15
A MA BYĆ TAK: zabiera broń przeciwnikowi (jedną !), co z logiki idzie -> przeciwnik tą broń traci, a ja zyskuję.

Użytkownik ogieR- edytował ten post 11.02.2012 20:56

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#8 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 20:55

co konkretnie Ci nie działa?


  • +
  • -
  • 0

#9 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 11.02.2012 21:01

@@ Refresh

Edytowana wypowiedź wyżej, gdzie jest odpowiedź na Twoje pytanie.
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#10 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 21:36

if(random(50))
fm_give_item(id, szWeapName);

+ sprawdź modules.ini ;)

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 11.02.2012 21:38

  • +
  • -
  • 0

#11 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 11.02.2012 21:52

Niestety nie pomogło, a moduł mam odblokowane ; x
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#12 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 22:09

oj wybacz, poprawka:

if(random(50)==1)
fm_give_item(id, szWeapName);

  • +
  • -
  • 1

#13 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 11.02.2012 22:42

Ale przeciez to da tylko szanse, na kradziez, mam racje ? A sama kradzież źle działa ;/
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#14 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 12.02.2012 11:11

public add_bonus_zabierz(id,target)
{
new iWeapon = get_user_weapon(target);

if(iWeapon && iWeapon != CSW_KNIFE)
    transferWeapon(id,target,iWeapon)
}

public transferWeapon(id,target,iWeapon){
    new szWeapName[32];
   
    get_weaponname(iWeapon, szWeapName, charsmax(szWeapName))
   
    fm_give_item(id, szWeapName);
    ham_strip_weapon(target, szWeapName)
}
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
    if(!equal(weapon, "weapon_", 7))
        return 0;
    new wId = get_weaponid(weapon);
    if(!wId)
        return 0;
    new wEnt;
    while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon)) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
    if(!wEnt)
        return 0;
   
    if(get_user_weapon(id) == wId)
        ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt);
   
    if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt))
        return 0;
    ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, wEnt);
   
    set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId));
    return 1;
}
kradnie to co ma gracz w dloni
wywołujesz gdzie chcesz np evencie od damage
  • +
  • -
  • 2

#15 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.02.2012 12:21

JEST TAK : klonuje broń przeciwnika atakowanego razy ~ 15


a dlaczego klonuje? Ponieważ z każdym zadaniem obrażeń, dodajesz atakującemu brń ofiary
więc wprowadzona zostala szansa 1/50

@ Stachu, tylko Twoj kod i jego kod są takie same.. :F

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 12.02.2012 12:25

  • +
  • -
  • 0

#16 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 12.02.2012 13:12

@Nakupenda.

nie wiem ja se zrobilem taka moc i mi dziala wiec dalem kod zbytnio nie patrzalem co on tam ma wiem ze moj kod dziala w 100%
  • +
  • -
  • 0

#17 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 12.02.2012 14:10

@ Stachuu :D ??
Sprawdzę.

@ Nakupenda.
Mylisz się, uderzyłem raz i dostałem dokładnie 37 AWP ;f Taa, idiota ze mnie ale z nudów se to policzyłem i szukałem podobnej liczby, czy czasem nie jest wymnożona itd ^^
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#18 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.02.2012 14:15

37

pierwsza liczba.. ;d

proponuje zawołać Darka ;)
  • +
  • -
  • 0

#19 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 12.02.2012 15:22

Nie wiem czemu, ale sposób Stachuu'ego działa. Dodam se tylko ammo, jak się już kradnie broń i będzie gitnie. Spróbuję se może, żeby z transferem też ammo przechodziło. Zapiszę sobie stan amunicji przed transferem ofiary do zmiennej, tak jak jest to z bronią, a potem tą zmienną ustawię w nowej broni agresora, powinno chyba działać ; D

Temat można zamknąć, obydwoje macie po plusie ;)
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#20 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 13.02.2012 01:02

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych