Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
~ Witam. Od pewnego czasu nie wiem jak się za to zabrać, jak to wg napisać, no i w ogóle to były tylko przemyślenia : a dokładniej chodzi o hero Magneto w SuperHeroMOD. Który daję nam taką możliwość: gdy ktoś do Ciebie strzela jest duże prawdopodobieństwo, że przyciągniesz sobie jego broń (on straci, Ty ją zyskasz). Szukałem wiele razy kodu źródłowego tego bohatera, na amxx.pl, ogólnikowo na google, a nawet na forums.alliedmods.net - ale poszukiwania zawiodły. Przeglądając po raz XXX stronę DarkGL'a, a dokładniej : darkgl.amxx.pl natrafiłem na taki plugin : http://darkgl.amxx.p...t-dark-version/ , który że tak powiem mnie zainspirował i postanowiłem go przerobić, ale coś się nie powiodło.
Mój przerobiony plugin wygląda tak :
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #include <hamsandwich> #include <engine> #define PLUGIN "Magneto" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new HudSync public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
HudSync = CreateHudSyncObj() register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0") } public Damage(id) { if (is_user_connected(id)) { new weapon new bodypart new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
new pname[32] entity_get_string(attacker_id,EV_SZ_netname,pname,31)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id) { if (is_user_connected(attacker_id)) { if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id)) { add_bonus_magneto(attacker_id,id) } } } } } public add_bonus_magneto(attacker_id,id) { new iWeapon = get_user_weapon(id);
Jednakże nie działa on dokładnie tak jak ma, a dokładniej chodzi o : 1. Jak strzelę w przeciwnika daję mi jego broń, ale.. 15 razy około ? Wszystko by było okey, ale w skutkach tego jak ktoś np z TT strzeli w CT, a ten miał awp, to praktycznie ten jeden może za sponsorować AWP całemu teamowi przy zapełnionych slotach do 30 ;0 2. nie znika bron u ofiary
A ma to w efekcie wyjść tak : Player vs. ogieR, Player ma USP,M4A1, ogieR natomiast ma GLOCKa i strzela w Player'a, który aktualnie ma wyciągnięte M4A1, ogieR ma teraz : GLOCK,M4A1, a Player ma USP
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam ; /
Użytkownik ogieR- edytował ten post 11.02.2012 15:24
0
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Dokładnie. Np.. Ty masz AWP w lapie, a DEAGLE schowane. Ja w Ciebie strzelę z obojętnie czego (nóż się nie liczy), np z GLOCK'a i i Twoje AWP automatycznie przechodzi do mnie (tzw. kradnie Ci broń), a wiadomo jak nie masz broni to Tobie się wybiera kolejna z numeracji slotów, czyli w Twoim wypadku DEAGLE. No prościej już nie umiem wytłumaczyć, sorry
co konkretnie Ci nie działa?
No, że y... dostaję tą broń chyba ~ 15 razy. Normalnie jak klikam np na klawiaturze "1" to tego nie widać, ale jak drop daje to mogę ich chyba ~ 15 wyrzucić i to będzie pewnie nadużywane u graczy, ja np strzelę w kogoś kto ma AK i mam te AK x15 i mogę tak je wyrzucać na respie i każdego zaopatrzę, chyba wiesz o co mi chodzi. A w dodatku gracz atakowany tej broni nie traci (i nie chodzi o to, by mu wpisało drop, bo podniesie i będzie się mijać z celem, ta broń ma zniknąć tak jak zapodał Fili.
JEST TAK : klonuje broń przeciwnika atakowanego razy ~ 15 A MA BYĆ TAK: zabiera broń przeciwnikowi (jedną !), co z logiki idzie -> przeciwnik tą broń traci, a ja zyskuję.
Użytkownik ogieR- edytował ten post 11.02.2012 20:56
0
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
@ Nakupenda. Mylisz się, uderzyłem raz i dostałem dokładnie 37 AWP ;f Taa, idiota ze mnie ale z nudów se to policzyłem i szukałem podobnej liczby, czy czasem nie jest wymnożona itd
0
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Nie wiem czemu, ale sposób Stachuu'ego działa. Dodam se tylko ammo, jak się już kradnie broń i będzie gitnie. Spróbuję se może, żeby z transferem też ammo przechodziło. Zapiszę sobie stan amunicji przed transferem ofiary do zmiennej, tak jak jest to z bronią, a potem tą zmienną ustawię w nowej broni agresora, powinno chyba działać ; D
Temat można zamknąć, obydwoje macie po plusie
0
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !