Cześć,
Zainstalowałem ostatnio plugin na swoim serwerze : ptb.amxx . Dziwne jest to, że zawsze mi działał, a teraz nie. W logach nic nie ma na ten temat, ptb.cfg wrzucone, dopisane do plugins.ini. W modules.ini jeszcze nie grzebałem.
Może macie jakieś pomysły ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] PTB nie działa na serwerze - Nie przenosi, a dobrze wgrane
Temat rozp. MoneteQ, 10.02.2012 18:20
7 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 10.02.2012 18:25
Zrób dodatkowy reset serwa,poczekaj jeszcze z 1 dzień,mi nie raz plugin po 2 dniach działa
#3
Napisano 10.02.2012 22:24
Nie sądze, żeby to coś pomogło. Dzisiaj jak było 5 osob w CT a w TT to neipowalalo do CT przejść. Czyli PTB coś czuje. Może złe CFG?
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD ptb_saychat 1 // Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny ptb_transfer_type 1 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni ptb_switch_immunity 0 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca ptb_limitjoin_immunity 0 // Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) ptb_immunity_level "c" // Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 4 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 10 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 2 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 3 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 5 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
#4
Napisano 10.02.2012 23:14
// PTB Configuration // // File location: addons/amxmodx/configs/ptb.cfg // // Settings are loaded on every mapchange // from this cfg file // // For details on the settings check out the documentation // in the readme.txt file echo [PTB] Ptb.cfg is being executed // These two cvars must be set to 0 so PTB can work properly. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Control of chatmessages which can be 0 for off 1 on if set to 2 then Transfers will show in hud but not chat. // If set to 3 it will show all messages in chat and transfers as hudtext ptb_saychat 1 // Transfertype can only be 1, 2 or 3 and 3 is the most agressive transfer // 1 is PTBs original transfertype ptb_transfer_type 2 // Set to 0 if admins with immunity also should be switched ptb_switch_immunity 1 // Set to 0 if admins with immunity cant choose the team they wants ptb_limitjoin_immunity 1 // Here you set which flag an admin must have to be immune against transfers (Default o ADMIN_LEVEL_C) ptb_immunity_level "o" // Here you set which flag an admin must have to be able to change PTB settings (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // If you want to see Transfers made in the HLSW chat have this set to 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // set limits on team joining amx_ptb limitafter 0 // number of rounds after which teams limiting begins amx_ptb limitmin 3 // number of minimum players on map for team limiting amx_ptb maxsize 9 // maximum team size per team amx_ptb maxdiff 1 // maximum team size difference amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 2 // wtj tries needed to become autojoined amx_ptb wtjkick 5 // wtj tries needed to become kicked amx_ptb kick on // kick for wtj counts amx_ptb savewtj off // save wtjs to wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // switch/transfer players amx_ptb switchafter 2 // number of rounds after which switching begins amx_ptb switchmin 4 // number of minimum players on map for switching amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // number of tries after which PTB switches alive, if neccessary amx_ptb deadonly off // switch dead only // messages (good to have on when debugging if you use statsx dont have them on) amx_ptb tellwtj off // tell about wtj tries amx_ptb announce off // announce team status at beginning of round amx_ptb sayok off // announce team status, if teams are alright amx_ptb typesay off // use HUD messages // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // max. allowed team win streak amx_ptb maxscore 2 // max. allowed team score difference amx_ptb minrating 1.5 // minimum critical team rating amx_ptb maxrating 2.0 // maximum critical team rating amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
ja mam tak i ladnie chodzi
#6
Napisano 11.02.2012 11:46
zmień mp_roundtime na równe 2,3,4 minuty
#8
Napisano 11.02.2012 20:56
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych