Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wydajność i optymalizacja


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.02.2012 22:00

Sieeemaaa :D

Takie proste, krótkie pytanie:
Lepiej (z peryspektywy wydajności/optymalizacji/optymalności) jest użyć jednej tablicy dwuwymiarowej, np.
new info_gracze[33][4];

czy też 4 tablic jedno wymiarowych, np:
new info_gracze1[33],
info_gracze2[33],
info_gracze3[33],
info_gracze4[33];

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 09.02.2012 22:07

Raczej
new info_gracze[33][4];

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 09.02.2012 22:09

Raczej to 1, bo definiujemy tylko 1 tablice a nie 4. Do większej ilości danych lepiej użyć Array'ów.
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.02.2012 22:35

Do większej ilości danych lepiej użyć Array'ów

:nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:

miejsca w pamięci zajmie to tyle samo jedyna róznica jest taka ze w tablicy elementy bd w pamięci zaraz obok siebie
MarWit (09.02.2012 22:40):
Ale pozwalają na dynamiczne przydzielenie miejsca na dodatkowe elementy ( jak new + malloc w C++ )

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.02.2012 22:40

nie wspominając o większej prostocie np. podczas pętli itp.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych