Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Utrata Bossa za kill


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Sewek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.02.2012 16:44

Witam.Znalazłem pewien kod na amxx.pl ale chciałbym sie zapytać czy da się zrobić tak że jeżeli jakiś gracz zabił bossa to ten gracz zosaje bossem ??


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Randomize Bonus"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new giRandomPlayer;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public eventRoundInit()
{
new iPlayers[32], num;
get_players(iPlayers, num, "a");

new i = random_num(0, num-1);
giRandomPlayer = iPlayers[i];

new szName[32];
get_user_name(giRandomPlayer, szName, 31);
client_print(0, print_chat, " * W tej rundzie Bossem jest %s", szName);
}
public fwSpawn(id)
{
         if(id == giRandomPlayer)
         {
                     //Tu bonusy
                    set_pev(id, pev_gravity, 0.3);
                    set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health)+50.0);
         }
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych