#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Randomize Bonus" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new giRandomPlayer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1); } public eventRoundInit() { new iPlayers[32], num; get_players(iPlayers, num, "a"); new i = random_num(0, num-1); giRandomPlayer = iPlayers[i]; new szName[32]; get_user_name(giRandomPlayer, szName, 31); client_print(0, print_chat, " * W tej rundzie Bossem jest %s", szName); } public fwSpawn(id) { if(id == giRandomPlayer) { //Tu bonusy set_pev(id, pev_gravity, 0.3); set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health)+50.0); } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Utrata Bossa za kill
Temat rozp.
Sewek
, 08.02.2012 16:44
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 08.02.2012 16:44
Witam.Znalazłem pewien kod na amxx.pl ale chciałbym sie zapytać czy da się zrobić tak że jeżeli jakiś gracz zabił bossa to ten gracz zosaje bossem ??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych