Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zliczanie Zabójstw Drużyny


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 AurissPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.02.2012 09:13

Siemka.

Na google nie znalazłem więc proszę Was o napisanie małego pluginu który na koniec mapy zliczył by Fragi i Deady oby dwóch drużyn, odjął Od Fragów Deady oraz na koniec mapy sprawdził która drużyna zdobyła więcej punktów.
  • +
  • -
  • 0

#2 krystek1299

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:117
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.02.2012 11:19

A wystarczy plugin ,który na bierząco pokazuje fragi CT i T?

#3 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 08.02.2012 13:02

W evencie smierci:
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara){
TUTAJ DODAWAJ PUNKT ATAKUJACEMU
TUTAJ DODAWAJ PUNKT OFIARZE
}

A na koniec zliczaj wszystko i odejmuj :)
  • +
  • -
  • 0

#4 AurissPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 18:39

Nie wiele mi to wytlumaczylo:F

krystek jak masz taki plugin który zlicza sumę fragów drużyn to możesz dać. JA sobie już go pozmieniam:)

Coś wymyśliłem ale wyskakują mi jakieś śmieszne błędy... Pomoże ktoś bo ja nie wiem co jest źle:(

/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "WygranaDruzyny"
#define AUTHOR "Auriss"
#define VERSION "1.0"

new FragiCT;
new FragiTT;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start");
register_message(SVC_INTERMISSION, "Sprawdz1");
}
public DeathMsg()
{
new zabojca = read_data(1);
new vid = read_data(2);
if(get_user_team(vid) == get_user_team(zabojca) || vid == zabojca)
return;

if(get_user_team(zabojca) == 2)
{
FragiCT += 1;
}
else if(get_user_team(zabojca) == 1)
{
FragiTT += 1;
}
Sprawdz();
}
public Sprawdz()
{
if(FragiCT > FragiTT)
{
ColorChat(id, RED, "[PlayIt]^x04 Prowadzi Druzyna^x04 CT!");
}
if(FragiTT > FragiCT)
{
ColorChat(id, RED, "[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x04 TT!");
}
}
public Sprawdz1()
{
if(FragiCT > FragiTT)
{
ColorChat(id, RED, "[PlayIt]^x04 Druzyna^x04 CT wygrala Mape! GRATULACJE");
}
if(FragiTT > FragiCT)
{
ColorChat(id, RED, "[PlayIt]^x04 Druzyna^x04 TT wygrala Mape! GRATULACJE");

}
}
public client_connect(id)
{
set_task(1.0, "Pokaz", id, _, _, "b");
}
public Pokaz(id)
{
if(FragiCT > FragiTT)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.69, 0.29, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT: %d / ^nTT: %d", FragiCT, FragiTT);
}
}


refresh
  • +
  • -
  • 0

#5 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 19:52

bez sensu zliczać deady i fragi bo zabicie = +1 kill dla gruzyny zabojcy i -1 kill dla drużyny zabijanego

wystarczy zliczac fragi

łap, zmieniłem też kolorowanie w colorchacie na przyjazne dla oka i zależne od drużyny ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "WygranaDruzyny"
#define AUTHOR "Auriss & Nakupenda."
#define VERSION "1.3"
new CT, TT;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start");
register_message(SVC_INTERMISSION, "Sprawdz_mapa");
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
new Kteam = get_user_team(kid)
new Vteam = get_user_team(vid)

if(Kteam == Vteam)
{
if(Vteam == 2)
CT--
else if(Vteam == 1)
TT--
}
else if(Kteam == 2)
CT++
else if(Kteam == 1)
TT++
Sprawdz_runda(vid);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Sprawdz_runda(id)
{
if(CT==TT)
ColorChat(id, GREEN, "[PlayIt]^x01 Remis!")
else
{
new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa
win == CT ? ColorChat(id, BLUE, "^x04[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x03 CT!") : ColorChat(id, RED, "^x04[PlayIt]^x01 Prowadzi Druzyna^x03 TT!")
}
}
public Sprawdz_mapa()
{
if(CT==TT)
ColorChat(0, RED, "[PlayIt]^x01 Remis wsrod druzyn!")
else
{
new win = CT > TT ? CT : TT // wygrywa
win == CT ? ColorChat(0, BLUE, "^x04[PlayIt]^x01 Druzyna^x03 CT^x01 wygrala Mape! GRATULACJE") : ColorChat(0, RED, "^x04[PlayIt]^x01 Druzyna^x03 TT^x01 wygrala Mape! GRATULACJE")
}
}
public client_connect(id)
set_task(1.0, "Pokaz", id, _, _, "b");
public Pokaz(id)
{
if(CT == TT)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.69, 0.29, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT: %d / TT: %d", CT, TT)
}

new winning = CT > TT ? 1 : 0
set_hudmessage(winning ? 0 : 255, 0, winning ? 255 : 0, 0.69, 0.29, 0, 6.0, 1.0)
winning ? show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nCT:%d ^nTT: %d", CT, TT) : show_hudmessage(0, "[PlayIt]^nTT:%d ^nCT: %d", TT, CT);
}

  • +
  • -
  • 3

#6 AurissPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.02.2012 11:33

Zaraz lookne czy działa, Dzięki

Działa, leci ++ można zamknąć:)
  • +
  • -
  • 0

#7 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 12.02.2012 12:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych