Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odczyt z innego pliku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cinasek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:258
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.02.2012 17:55

Witam. jestem w trakcie robienia moda lecz jestem początkujący i dopiero się uczę :P Dokładnie chodzi mi jak zrobić przekierowanie z głównego pluginu moda do pliku, który zawierać będzie klasy w modzie tak jak np. w Call of Duty mod.
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 07.02.2012 18:38

możesz użyć załącznika lecz to tylko pobieranie kodu z pliku
w pliku *.inl znajduje się zazwyczaj jakaś "garść" kodu by nie zaśmiecać sobie głównego pliku(pluginu) "zbędnym kodem".

#include "folder_dla_inc\nazwa_includa.inl"



lub tak jak jest w Codmod

deklarujesz początek modułu

#if defined _nazwa-modulu_included
#endinput
#endif
#define _nazwa-modulu_included


/*tutaj*/ native //z glownego pluginu ewentualnie jakieś zmienne

Użytkownik hardbot edytował ten post 07.02.2012 18:40


#3 Cinasek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:258
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.02.2012 23:02

Tylko, że klasę w .amxx zapiszę.
Mógłbyś to pokazać na przykładzie? :P
  • +
  • -
  • 0

#4 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.02.2012 23:08

Chodzi Ci o to żeby każda klasa była oddzielnym pluginem?
http://amxx.pl/topic...k-dla-pluginow/

  • +
  • -
  • 1

graphic.png


#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 07.02.2012 23:08

Użyj modułu z codmod'a ;) to jest informacja numer dwa w moim poprzednim poście ;)
tworzysz moduł podpinasz go pod te pluginy, które będą się nie jako stykać ze sobą

#6 Cinasek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:258
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.02.2012 00:05

Dobra jutro sprawdzę wszystko czy działa ;)
Oczywiście + za pomoc ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych