Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Debug w pluginach a obciążenie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 07.02.2012 14:53

Siema. Krótkie pytanie czy dopisanie do pluginu debug obciąża bardziej serwer chodzi mi np o:
CodMod.amxx debug
czy obciąża to bardziej niż samo
CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#2 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.02.2012 15:04

Przylaczam się do pytania :)
  • +
  • -
  • 0

#3 paczem

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:nie pamiętam
Offline

Napisano 07.02.2012 15:13

jak jest w pluginie błąd to tak, jak nie ma to wg mnie nie !
  • +
  • -
  • 0

#4 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.02.2012 15:19

Poglądy zachowaj dla siebie, nam chodzi o odpowiedź poprawną/osoby znającej się na rzeczy.
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.02.2012 15:23

Sam wiem tylko tyle, że zbyt dużo pluginów w trybie debug może obciążać bardziej serwer, ale czy obciąża go, jak debug włączony jest tylko przy paru pluginach? Tego nie wiem.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.02.2012 17:42

obciąża ale debuga nie masz włączonego cały czas dopisujesz dostajesz dokładne logi poprawiasz wrzucasz i usuwasz debug po co ma być dalej włączone ?
  • +
  • -
  • 0

#7 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 09.02.2012 01:35

Debug w jakimś stopniu obciąża serwer gdyż musi analizować każdą instrukcje czy jest poprawna.
Więc czy mamy poprawny kod czy też nie Debug sprawdza to samo co robił wcześniej obciążając w jakimś stopniu serwer.
Gdy są to pluginy, które zajmują mało pamięci wtedy jest to praktycznie nie wyczuwalne ;)
Gdy weźmiemy sobie pluginy o skomplikowanej strukturze wtedy możemy zaobserwować pewne obciążenia (wzrost pingu, lagi lub coś w ten desen)

Więc znacie już odpowiedź: tak.

#8 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 09.02.2012 12:51

Czyli przykladowo jakis zombihell, mgla czy inne mody, na nich to bedzie odczuwalne?
  • +
  • -
  • 0

#9 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 09.02.2012 18:26

Tak jak napisałem wcześniej musisz sam rozpatrzeć czy dany plugin, który będzie wykonywać daną operacje będzie obciążać czy nie jeśli są to dane śladowej ilości to nie widzę aż takiego obciążenia ze strony pluginu.
Jeśli chodzi tobie o mgłę to na samą myśl obciąża ona sprzęt graficzny, a jak sprzęt "odczuwa" inne pluginy to już sam musisz sobie to przemyśleć.

ZombieHall oparty jest o zmianę modeli, mgłę, efekty świetlne i inne rożne kombinacje 'Mrocznego Klimatu'...

Użytkownik hardbot edytował ten post 09.02.2012 18:27


#10 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 13.02.2012 08:25

Dobra przeprowadziłem test ;P wyniki:
Włączyłem debug we wszystkich pluginach (Cod Mod) i przy 31/32 100% procka jadło ;P
Wyłączyłem debug we wszystkich pluginach i przy 31/32 60-80%, czyli rozwiązane. ;P
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#11 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.02.2012 08:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych