Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tag mismatch


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 07.02.2012 13:41

Warning: Tag mismatch on line 45
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(idattacker, 1, 1, 1);

if(ma_klase[idattacker])
{
 
  fm_set_user_health(idattacker, (get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3) > max_health)? max_health : get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3));
}

return HAM_IGNORED;
}

45 linijka:
fm_set_user_health(idattacker, (get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3) > max_health)? max_health : get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3));

Co moze byc nie tak?
  • +
  • -
  • 0

#2 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.02.2012 16:23

Sprawdz:

fm_set_user_health(idattacker, get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3) > max_health ? max_health : get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3);

Użytkownik FetaGreen edytował ten post 07.02.2012 16:23

  • +
  • -
  • 0

#3 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 07.02.2012 16:26

nie działa
  • +
  • -
  • 0

#4 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.02.2012 16:50

ma_klase zarejestrowałeś jako bool ?

Kiedyś przez to że nie zadeklarowałem bool wywalało mi takie błędy ;) ew. w linii coś z nawiasami jest nie tak

EDIT
fm_set_user_health(idattacker, (get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3)) > max_health? max_health : (get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3)));

Spróbuj

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 07.02.2012 16:52

  • +
  • -
  • 0

#5 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 07.02.2012 17:28

dalej to samo, bool jest :)
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.02.2012 17:30

mieszasz floaty z intami
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 07.02.2012 18:40

Macie caly kod, moze cos wyzej zle zrobilem zrobilem :>
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#include <fakemeta_util>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Barbarzynca";
new const opis[] = "Zamienia 30% zadanych w obrazen w HP";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(idattacker, 1, 1, 1);

if(ma_klase[idattacker])
{
  if(get_user_health(idattacker) < max_health)
  {
   fm_set_user_health(idattacker, get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3))
  }
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#8 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.02.2012 18:57

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:		    716 bytes
Code size:			 1652 bytes
Data size:			  520 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; estimated max. usage=527 cells (2108 bytes)
Total requirements:   19272 bytes
Done.

Czyli kod już naprawiony?
  • +
  • -
  • 0

#9 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 07.02.2012 19:08

No poradzilem sobie za pomoca ifów
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych