Użytkownik raximus edytował ten post 07.02.2012 12:33
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Brak resetów rund na DM
#1
Napisano 07.02.2012 12:30
#2
Napisano 07.02.2012 12:47
Używaj opcji "szukaj" lub pewnej szukajki internetowej pod nazwą Google
https://forums.allie...ad.php?p=463407
#3
Napisano 07.02.2012 14:48
To wyłącza cele mapy oraz po upływie 0.00 runda dalej tra ale nic nie jest wspomiane o tym że nierobą się restarty rund bo zabiciu wszystskich w jednym teamTwoj problem zostal rozwiązany.
Używaj opcji "szukaj" lub pewnej szukajki internetowej pod nazwą Google
No Objectives v0.3 (+no round timer) - AlliedModders
#5
Napisano 07.02.2012 16:43
#6
Napisano 07.02.2012 17:46
Wielkie dzięki daje +
I teraz mam pytanie bo w tamtym temacie moderator napisał, że idzie to przerobić i slotów się nie traci. Dało by rade?
#7
Napisano 07.02.2012 19:30
// Never do you have to deal with round ending again!
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new botteam[3]
static const botnames[3][] = {
"NULL",
"Terrorist Team", //Change Terrorist Bot Name
"Counter-Terrorist Team" //Change CT Bot name
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Fake TeamBot", "1.0", "OneEyed")
register_event("HLTV","StartRound","a","1=0","2=0")
createBots()
}
public StartRound()
set_task(0.5, "PostStartRound", 0)
public PostStartRound()
for(new x=1; x<3; x++) {
set_pev(botteam[x], pev_effects, (pev(botteam[x], pev_effects) | 128) ) //set invisible
set_pev(botteam[x], pev_solid, 0) //Not Solid
}
createBots(){
if(get_teamplayersnum(CS_TEAM_CT) == 1 && get_teamplayersnum(CS_TEAM_T) == 1){
return PLUGIN_HANDLED
}
else{
new bot, x
for(x = 1; x<3; x++)
{
//is bot in server already?
bot = find_player("bli", botnames[x] )
if(bot) {
botteam[x] = bot
continue
}
//bot not in server, create them.
bot = engfunc(EngFunc_CreateFakeClient, botnames[x])
botteam[x] = bot
new ptr[128]
dllfunc(DLLFunc_ClientConnect, bot, botnames[x], "127.0.0.1", ptr )
dllfunc(DLLFunc_ClientPutInServer, bot)
select_model(bot, x)
}
}
}
select_model(id,team)
switch(team) {
case 1: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, CS_T_TERROR)
case 2: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, CS_CT_URBAN)
}
stock get_teamplayersnum(CsTeams:team = CS_TEAM_UNASSIGNED, bool:team_enabled = true, bool:alive = false) {
new playerCnt, i;
for(i=1; i<=get_maxplayers(); i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i)) continue;
if(team_enabled && cs_get_user_team(i) != team) continue;
if(alive && !is_user_alive(i)) continue;
playerCnt++;
}
return playerCnt;
}
#8
Napisano 08.02.2012 20:27
Użytkownik raximus edytował ten post 08.02.2012 20:28
#9
Napisano 08.02.2012 20:40
// Never do you have to deal with round ending again!
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new botteam[3]
static const botnames[3][] = {
"NULL",
"Terrorist Team", //Change Terrorist Bot Name
"Counter-Terrorist Team" //Change CT Bot name
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Fake TeamBot", "1.0", "OneEyed")
register_event("HLTV","StartRound","a","1=0","2=0")
createBots()
}
public StartRound()
set_task(0.5, "PostStartRound", 0)
public PostStartRound()
for(new x=1; x<3; x++) {
set_pev(botteam[x], pev_effects, (pev(botteam[x], pev_effects) | 128) ) //set invisible
set_pev(botteam[x], pev_solid, 0) //Not Solid
}
createBots(){
if(get_teamplayersnum(CS_TEAM_CT) >= 1 && get_teamplayersnum(CS_TEAM_T) >= 1){
return PLUGIN_HANDLED
}
else{
new bot, x
for(x = 1; x<3; x++)
{
//is bot in server already?
bot = find_player("bli", botnames[x] )
if(bot) {
botteam[x] = bot
continue
}
//bot not in server, create them.
bot = engfunc(EngFunc_CreateFakeClient, botnames[x])
botteam[x] = bot
new ptr[128]
dllfunc(DLLFunc_ClientConnect, bot, botnames[x], "127.0.0.1", ptr )
dllfunc(DLLFunc_ClientPutInServer, bot)
select_model(bot, x)
}
}
}
select_model(id,team)
switch(team) {
case 1: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, CS_T_TERROR)
case 2: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, CS_CT_URBAN)
}
stock get_teamplayersnum(CsTeams:team = CS_TEAM_UNASSIGNED, bool:team_enabled = true, bool:alive = false) {
new playerCnt, i;
for(i=1; i<=get_maxplayers(); i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i)) continue;
if(team_enabled && cs_get_user_team(i) != team) continue;
if(alive && !is_user_alive(i)) continue;
playerCnt++;
}
return playerCnt;
}
#10
Napisano 08.02.2012 21:57
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#11
Napisano 09.02.2012 22:55
Problem rozwiązany, a więc temat można zamknąć.
#12
Napisano 10.02.2012 00:29
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych