Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Redukcja hp z 30% zadawanych obrazen

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 06.02.2012 20:27

Zrobilem sobie takie cos:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker]) {
		set_user_health(idattacker, (get_user_health(idattacker)+floatround(damage*0.3)));
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Jak zrobic aby nie dawalo wiecej zycia niz max hp klasie?
100.0+cod_get_user_health(id, 1, 1, 1)
Ale co dalej?

Użytkownik Crew edytował ten post 06.02.2012 20:28

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych