Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z dodaniem frakcji do cod Cypis

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 matti9410

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 06.02.2012 18:22

Witam tak jak w temacie mam problem z dodaniem frakcji do cod cypis z zapisem sql poniewaz w public WybierzKlase są funkcje zapisujące lvl graczy i gdy podmienie ją nie zapisuje lvl. Sposób dodawania frakcji to 1 z poradnika DarkGL http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/ kod z cod cypis to
public WybierzKlase(id)
{
if(polaczony_raz[id])
{
  client_print(id, print_center, "Poczekaj na klase, a nie spamujesz!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!wczytane_dane[id])
{
  new szTemp[1024], data[1], Table[32];
  new identyfikator[64], typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);

  get_cvar_string("cod_table", Table, 31);
  data[0] = id;
  switch(typ_zapisu)
  {
   case 1:{
	copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
	replace_all(identyfikator, charsmax(identyfikator), "'", "\'");
	replace_all(identyfikator, charsmax(identyfikator), "`", "\`");
   }
   case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
   case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
  }

  formatex(szTemp, charsmax(szTemp), "SELECT * FROM `%s` WHERE `nick` = '%s'", Table, identyfikator)
  SQL_ThreadQuery(info, "KlasaHandle", szTemp, data, sizeof data)
  polaczony_raz[id] = 1;
}
else
{
  lvl_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = poziom_gracza[id];
  xp_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = doswiadczenie_gracza[id];
  int_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = inteligencja_gracza[id];
  zdr_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = zdrowie_gracza[id];
  wyt_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = wytrzymalosc_gracza[id];
  kon_klasy_gracza[id][klasa_gracza[id]] = kondycja_gracza[id];

  new klasa[50], menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
  for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
  {
   format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], lvl_klasy_gracza[id][i]);
   menu_additem(menu, klasa);
  }
  menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
  menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
  menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
  menu_display(id, menu);

  client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public KlasaHandle(failstate, Handle:query, error[], errnum, Data[], size){
if(failstate != TQUERY_SUCCESS){
  log_amx("MySQL Select error: %s",error);
  return;
}
new id = Data[0]
new szTemp[2028], klasa[50], menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
if(SQL_NumRows(query))
{
  new daneklasy[6][32];
  for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
  {
   formatex(szTemp, charsmax(szTemp), "%i", i);
   SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, szTemp), szTemp, charsmax(szTemp))

   replace_all(szTemp, charsmax(szTemp), "#", " ");
   parse(szTemp, daneklasy[0], 31, daneklasy[1], 31, daneklasy[2], 31, daneklasy[3], 31, daneklasy[4], 31, daneklasy[5], 31);
   lvl_klasy_gracza[id][i] = str_to_num(daneklasy[0])
   xp_klasy_gracza[id][i] = str_to_num(daneklasy[1])
   int_klasy_gracza[id][i] = str_to_num(daneklasy[2])
   zdr_klasy_gracza[id][i] = str_to_num(daneklasy[3])
   wyt_klasy_gracza[id][i] = str_to_num(daneklasy[4])
   kon_klasy_gracza[id][i] = str_to_num(daneklasy[5])

   formatex(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], lvl_klasy_gracza[id][i]);
   menu_additem(menu, klasa);
  }
  menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
  menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
  menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
  menu_display(id, menu);

  client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
  wczytane_dane[id] = 1;
}
else
{
  new iLen = 0, Table[32];
  new identyfikator[64], typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
  get_cvar_string("cod_table", Table, 31);
  switch(typ_zapisu)
  {
   case 1:{
	copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
	replace_all(identyfikator, charsmax(identyfikator), "'", "\'");
	replace_all(identyfikator, charsmax(identyfikator), "`", "\`");
   }
   case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
   case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
  }

  iLen += formatex(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, "INSERT INTO `%s` (`nick`", Table);

  for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
   iLen += formatex(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ", `%i`", i);

  iLen += copy(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ") VALUES (");
  iLen += formatex(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, "'%s'", identyfikator);

  for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
   iLen += copy(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ", '1#0#0#0#0#0'");
  iLen += copy(szTemp[iLen], charsmax(szTemp)-iLen, ")");
  SQL_ThreadQuery(info, "IgnoreHandle", szTemp)

  for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
  {
   formatex(klasa, 49, "%s \yPoziom: 1", nazwy_klas[i]);
   menu_additem(menu, klasa);
  }
  menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
  menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
  menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
  menu_display(id, menu);

  client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
polaczony_raz[id] = 0;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item++ == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
  return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
  UstawNowaKlase(id);
  DajBronie(id);
  ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Niech ktoś pomoże proszę oczywiście plus poleci.

proszę niech ktoś pomoże albo powie jak w to włozyć te frakcje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 08.02.2012 16:19

Może ci dam mój silnik ? Tylko w nim jest szybkie dodawanie statystyk + Frakcje to chcesz ??
  • +
  • -
  • 0

#3 matti9410

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 09.02.2012 18:55

jak ten silnik wyglada napisz, ale bylbym happy jak ktos by do tego doal te frakjce :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych