/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <xs> #define MAX 32 new sprite_fire, sprite_smoke; new bool:ma_klase[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1]; new const nazwa[] = "Pyro"; new const opis[] = "Masz 1/5 aby podpalic gracza (podpalenie zabiera 25hp)"; new const bronie = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); } public plugin_precache() { sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr") sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr") } public cod_class_enabled(id, wartosc) { wartosc_perku[id] = wartosc; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1) { if(task_exists(id+2936)) remove_task(id+2936); palenie_gracza[id] = 25; new data[2] data[0] = id data[1] = attacker set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public burning_flame(data[2]) { new id = data[0] if(!is_user_alive(id)) { palenie_gracza[id] = 0 remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } new origin[3], flags = pev(id, pev_flags) get_user_origin(id, origin) if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id)) { message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SMOKE) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]-50) write_short(sprite_smoke) write_byte(random_num(15,20)) write_byte(random_num(10,20)) message_end() remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } if(flags & FL_ONGROUND) { static Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity, velocity) xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity) set_pev(id, pev_velocity, velocity) } cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24); message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SPRITE) write_coord(origin[0]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[1]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[2]+random_num(-10,10)) write_short(sprite_fire) write_byte(5) write_byte(200) message_end() palenie_gracza[id]-- return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.02.2012 22:10
Dodalem klasie podpalenie z itemu polanace naboje - moglby ktos mi zrobic aby potpalenie bylo 1/5?
#2
Napisano 04.02.2012 22:21
spróbuj tą linijke:
if(ma_klase[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
zastąpić tak :
if(ma_klase[attacker] && random_num(1,5, wartosc_perku[attacker]) == 1)
jestem początkujący, ale to byłaby moja pierwsza próba ...
zobacz czy zadziała i ospisz.
if(ma_klase[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
zastąpić tak :
if(ma_klase[attacker] && random_num(1,5, wartosc_perku[attacker]) == 1)
jestem początkujący, ale to byłaby moja pierwsza próba ...
zobacz czy zadziała i ospisz.
#3
Napisano 04.02.2012 22:23
to tak chyba nie zadziala
#4
Napisano 04.02.2012 22:56
if(ma_klase[attacker] && random_num(1,5) == 1)
i tyle:D
Użytkownik fbang edytował ten post 04.02.2012 22:56
#5
Napisano 04.02.2012 23:01
a jak zrobic zeby zadwal wiecej z podpalenia wraz ze wzrostem inteligencji?
#6
Napisano 04.02.2012 23:13
masz to automatycznie, 1 int to 1 dmg o ile się nie mylę
Liczę na plusa
Liczę na plusa
#7
Napisano 05.02.2012 00:18
up. mylisz sie
#8
Napisano 05.02.2012 00:45
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);
po przejrzeniu kilku plików .sma zauważyłem, że w każdym jest coś takiego :
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
w drugim:
cod_inflict_damage(id, pid, 75.0, 0.7);
więc sądzę, że powinnać wybrać sobie liczbę tutaj:
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, tutaj wstaw liczbę , 0, 1<<24);
np. jeżeli chcesz aby 1 int dodawał 1 dmg to:
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 1.0, 0, 1<<24);
jeżeli chcesz , żeby 1 int dodawał 0,7 dmg to :
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.7, 0, 1<<24);
Wywnioskowałem, że to powinno być odpowiedzialne za dmg + int
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0(tutaj masz 1x25 dmg), 0.0(tutaj masz ile ma dodawać dmg za 1 int), 0 (tutaj nie wiem), 1<<24)( to też nie wiem, chociaż jest takie samo to natychmiastowego zabicia z HE );
myślę, że teraz jest poprawnie i liczę, że pomogłem.
po przejrzeniu kilku plików .sma zauważyłem, że w każdym jest coś takiego :
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
w drugim:
cod_inflict_damage(id, pid, 75.0, 0.7);
więc sądzę, że powinnać wybrać sobie liczbę tutaj:
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, tutaj wstaw liczbę , 0, 1<<24);
np. jeżeli chcesz aby 1 int dodawał 1 dmg to:
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 1.0, 0, 1<<24);
jeżeli chcesz , żeby 1 int dodawał 0,7 dmg to :
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.7, 0, 1<<24);
Wywnioskowałem, że to powinno być odpowiedzialne za dmg + int
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0(tutaj masz 1x25 dmg), 0.0(tutaj masz ile ma dodawać dmg za 1 int), 0 (tutaj nie wiem), 1<<24)( to też nie wiem, chociaż jest takie samo to natychmiastowego zabicia z HE );
myślę, że teraz jest poprawnie i liczę, że pomogłem.
Użytkownik Artemis edytował ten post 05.02.2012 00:46
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych