Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] klasa sypie logiProsze o pomoc

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ravenek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.02.2012 15:10

Witam przynajmniej raz dziennie moja klasa sypie mi takie logi:


L 02/03/2012 - 08:11:46: Start of error session.
L 02/03/2012 - 08:11:46: Info (map "de_dust2_long") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120203.log")
L 02/03/2012 - 08:11:46: [FUN] Invalid player 3
L 02/03/2012 - 08:11:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_nocnylowca.amxx")
L 02/03/2012 - 08:11:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 02/03/2012 - 08:11:46: [AMXX] [0] codclass_nocnylowca.txt::CzasFun (line 180)
L 02/03/2012 - 17:14:34: Start of error session.
L 02/03/2012 - 17:14:34: Info (map "cs_office") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120203.log")
L 02/03/2012 - 17:14:34: [FUN] Invalid player 11
L 02/03/2012 - 17:14:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_nocnylowca.amxx")
L 02/03/2012 - 17:14:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 02/03/2012 - 17:14:34: [AMXX] [0] codclass_nocnylowca.txt::CzasFun (line 180)
L 02/03/2012 - 17:16:18: [FUN] Invalid player 19
L 02/03/2012 - 17:16:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_nocnylowca.amxx")
L 02/03/2012 - 17:16:18: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 02/03/2012 - 17:16:18: [AMXX] [0] codclass_nocnylowca.txt::CzasFun (line 180)
L 02/03/2012 - 19:06:03: Start of error session.
L 02/03/2012 - 19:06:03: Info (map "de_dust2002") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120203.log")
L 02/03/2012 - 19:06:03: [FUN] Invalid player 19
L 02/03/2012 - 19:06:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_nocnylowca.amxx")
L 02/03/2012 - 19:06:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 02/03/2012 - 19:06:03: [AMXX] [0] codclass_nocnylowca.txt::CzasFun (line 180)

Jezeli ktos by mógł mi to naprawic dam plus.
SMA klasy w zalaczniku

Załączone pliki


Użytkownik Ravenek edytował ten post 04.02.2012 15:10

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

IP: 80.72.37.10:27073


#2 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 04.02.2012 19:08

jest zły nativ
zamiast
set_user_rendering

trzeba

set_rendering

masz:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Spy [TF2]"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

#define PASEK 5178
#define PASEK_LAD 4321

new bool:jest_niewidzialny[32];
new przez[32];
new czas[32]
new HUD;
new bool:is_spy[32];
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Nocny Lowca";
new const opis[] = "Ma wszystkie granaty, moc znikania, wpisujac /info dowiesz sie jak grac";
new const bronie   = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;





public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Spawn",1);
register_clcmd("say /info","Info")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazPasek");

HUD= CreateHudSyncObj()
}
public Info(id)
{
if(is_spy[id])
{
client_print(id,print_chat,"Prawym klawiszem myszki wlaczasz niewidzialnosc")
client_print(id,print_chat,"Masz 10 sekund niewidzialnosci ale przy jakimkolwiek ataku jestes widzialny")
client_print(id,print_chat,"Niewidzialnosc odnawia sie co jakis czas")
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
is_spy[id] = true;
czas[id] = 10;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
is_spy[id] = false;
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(is_spy[id])
{
przez[id]=255
remove_task(id + 9823)
remove_task(id + PASEK)
jest_niewidzialny[id]=false;
czas[id] = 10;
}
}

public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_spy[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2) && (pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && czas[id] && jest_niewidzialny[id])
{

remove_task(id + 9823)
remove_task(id+PASEK)
remove_task(id+PASEK_LAD)
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
przez[id] = 255;

if(czas[id]<10)
set_task(2.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2) && (pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && czas[id] && !jest_niewidzialny[id])
{
remove_task(id+PASEK_LAD)
remove_task(id+PASEK)
remove_task(id + 9823)
set_task(0.1,"niewidzialny",id + 9823)
}
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && (jest_niewidzialny[id]))
{
if(task_exists(id + 9823))
remove_task(id + 9823)

remove_task(id+PASEK)
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
przez[id] = 255;
jest_niewidzialny[id]=false;
if(czas[id]<10)
set_task(1.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public niewidzialny(id)
{
id-=9823;
if(przez[id]>30)
{
przez[id]-=50;
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, przez[id]);
set_task(0.1,"niewidzialny",id + 9823)
}
else
{
client_print(id,print_center,"Jestes niewidzialny")
remove_task(id + 9823)
jest_niewidzialny[id]=true;
set_task(1.0,"CzasFun",id+PASEK)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public LadowaniePaska(id)
{
id-=PASEK_LAD;
jest_niewidzialny[id]=false;
if(czas[id]<10)
{
czas[id]++
set_task(1.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}
else
remove_task(id+PASEK_LAD)
}

public PokazPasek(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_spy[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(czas[id]<4)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.6, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
else
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.6, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);


ShowSyncHudMsg(id, HUD,"Niewidzialnosc^n[------%d-----]",czas[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public CzasFun(id)
{
id-=PASEK;

if(czas[id]!=0)
{
czas[id]-=1;
set_task(1.0,"CzasFun",id+PASEK)
}
else
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
przez[id] = 255;
jest_niewidzialny[id]=false;
remove_task(id+PASEK)
set_task(2.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}


}

  • +
  • -
  • 1

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#3 Ravenek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 05.02.2012 12:23

no juz niby nie sypie masz +
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

IP: 80.72.37.10:27073


#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 05.02.2012 14:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych