jest zły nativ
zamiast
set_user_rendering
trzeba
set_rendering
masz:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Spy [TF2]"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
#define PASEK 5178
#define PASEK_LAD 4321
new bool:jest_niewidzialny[32];
new przez[32];
new czas[32]
new HUD;
new bool:is_spy[32];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nocny Lowca";
new const opis[] = "Ma wszystkie granaty, moc znikania, wpisujac /info dowiesz sie jak grac";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Spawn",1);
register_clcmd("say /info","Info")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazPasek");
HUD= CreateHudSyncObj()
}
public Info(id)
{
if(is_spy[id])
{
client_print(id,print_chat,"Prawym klawiszem myszki wlaczasz niewidzialnosc")
client_print(id,print_chat,"Masz 10 sekund niewidzialnosci ale przy jakimkolwiek ataku jestes widzialny")
client_print(id,print_chat,"Niewidzialnosc odnawia sie co jakis czas")
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
is_spy[id] = true;
czas[id] = 10;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
is_spy[id] = false;
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(is_spy[id])
{
przez[id]=255
remove_task(id + 9823)
remove_task(id + PASEK)
jest_niewidzialny[id]=false;
czas[id] = 10;
}
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_spy[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2) && (pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && czas[id] && jest_niewidzialny[id])
{
remove_task(id + 9823)
remove_task(id+PASEK)
remove_task(id+PASEK_LAD)
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
przez[id] = 255;
if(czas[id]<10)
set_task(2.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2) && (pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && czas[id] && !jest_niewidzialny[id])
{
remove_task(id+PASEK_LAD)
remove_task(id+PASEK)
remove_task(id + 9823)
set_task(0.1,"niewidzialny",id + 9823)
}
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && (jest_niewidzialny[id]))
{
if(task_exists(id + 9823))
remove_task(id + 9823)
remove_task(id+PASEK)
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
przez[id] = 255;
jest_niewidzialny[id]=false;
if(czas[id]<10)
set_task(1.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public niewidzialny(id)
{
id-=9823;
if(przez[id]>30)
{
przez[id]-=50;
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, przez[id]);
set_task(0.1,"niewidzialny",id + 9823)
}
else
{
client_print(id,print_center,"Jestes niewidzialny")
remove_task(id + 9823)
jest_niewidzialny[id]=true;
set_task(1.0,"CzasFun",id+PASEK)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LadowaniePaska(id)
{
id-=PASEK_LAD;
jest_niewidzialny[id]=false;
if(czas[id]<10)
{
czas[id]++
set_task(1.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}
else
remove_task(id+PASEK_LAD)
}
public PokazPasek(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_spy[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(czas[id]<4)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.6, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
else
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.6, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, HUD,"Niewidzialnosc^n[------%d-----]",czas[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CzasFun(id)
{
id-=PASEK;
if(czas[id]!=0)
{
czas[id]-=1;
set_task(1.0,"CzasFun",id+PASEK)
}
else
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
przez[id] = 255;
jest_niewidzialny[id]=false;
remove_task(id+PASEK)
set_task(2.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)
}
}