Cześć.
Mam pytanko.
Jaki wpis mam dodać do amxx.cfg jeśli chciałbym żeby plugin 1shoot1kill ( http://amxx.pl/topic...51-1shoot1kill/ ) działał z Task Scheduler ( http://amxx.pl/topic...-by-justinhomi/ ) ??
Bo jeśli plugin byłby na cvar, to bym wiedział a tak to nie wiem.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak to połączyć 1shoot1kill z task scheduler
Temat rozp. Grzegorz93, 04.02.2012 03:12
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.02.2012 03:12
#2
Napisano 04.02.2012 10:52
Spróbuj czegoś na wzór :
amx_task 11:00 "1shoot1kill.amxx disabled"
amx_task 12:00 "1shoot1kill.amxx"
Aczkolwiek nie wiem czy to zadziała. W jakiej sytuacji chcesz wyłączyć / włączyć plugin 1shoot1kill.amxx ?
amx_task 11:00 "1shoot1kill.amxx disabled"
amx_task 12:00 "1shoot1kill.amxx"
Aczkolwiek nie wiem czy to zadziała. W jakiej sytuacji chcesz wyłączyć / włączyć plugin 1shoot1kill.amxx ?
Użytkownik Marcon edytował ten post 04.02.2012 10:52
#3
Napisano 04.02.2012 18:58
Chciałbym żeby się załączył w 15 minucie mapy a wyłączył w 18 minucie mapy.
#4
Napisano 04.02.2012 23:34
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "1 Shot 1 Kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init( )
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 0 );
}
public fwDamage( this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits )
{
new timeleft = get_timeleft( );
if( timeleft < 900 || timeleft > 1080 )
return HAM_IGNORED;
if( !is_user_alive( this ) || !is_user_connected( idattacker ) || !( damagebits & ( 1<<1 ) ) )
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat( 4,float( get_user_health( this ) + get_user_armor( this ) ) );
return HAM_HANDLED;
}
Spróbuj tego Plugin powyżej powinien być zgodny z twoimi oczekiwaniami.
#5
Napisano 05.02.2012 10:44
A mógłbyś przerobić ten plugin pod cvar? tzn. włączenie i wyłączenie, zamiast na czas? Bo czas sobie ustawiam przez plugin Task Scheduler
#6
Napisano 05.02.2012 14:53
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "1 Shot 1 Kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new g_1s1k_enabled;
public plugin_init( )
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
// standardowo wlaczony - ustaw na 0 aby wylaczyc
g_1s1k_enabled = register_cvar( "amxx_1s1k_enabled", "1" );
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 0 );
}
public fwDamage( this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits )
{
if( get_pcvar_num( g_1s1k_enabled ) == 0 )
return HAM_IGNORED;
if( !is_user_alive( this ) || !is_user_connected( idattacker ) || !( damagebits & ( 1<<1 ) ) )
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat( 4, float( get_user_health( this ) + get_user_armor( this ) ) );
return HAM_HANDLED;
}
#7
Napisano 06.02.2012 14:32
Nie działa tak jak powinien.
Tzn. Ciągle jest włączony.
Tzn. Ciągle jest włączony.
Użytkownik PL_Grzegorz edytował ten post 06.02.2012 14:32
#8
Napisano 06.02.2012 21:31
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "1 Shot 1 Kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new enable;
public plugin_init()
{
enable = register_cvar("sk_enable","1");
if(get_pcvar_num(enable) == 0) return HAM_HANDLED;
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage",0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(get_pcvar_num(enable) == 0) return HAM_HANDLED;
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(idattacker) || !(damagebits & (1<<1)) ) return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4,float(get_user_health(this) + get_user_armor(this)))
return HAM_HANDLED;
}
W amxx.cfg dodaj linijkę cvar amx_task XX:YY "sk_enable 0" t
gdzie w miejsce XX wstawiasz godzinę i YY minutę
#9
Napisano 10.02.2012 17:07
Nadal źle działa, plugin działa przez całą mapę..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych