Mam problem z dodaniem do kodu 3 linijek. Może inaczej. Problemu z dodaniem nie mam ale poźniej plugin wcale nie działa.
Oto kod przed edycją:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[COD] EXP dla najlepszych 3 graczy"
#define VERSION "0.6"
#define AUTHOR "pRED (edit by =ToRRent=)"
new gmsgSayText;
new cvar_exp_1miejsce;
new cvar_exp_2miejsce;
new cvar_exp_3miejsce;
new exp_1miejsce[33];
new exp_2miejsce[33];
new exp_3miejsce[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cvar_exp_1miejsce = register_cvar("cod_exp1", "300"); // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cvar_exp_2miejsce = register_cvar("cod_exp2", "200"); // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cvar_exp_3miejsce = register_cvar("cod_exp3", "100"); // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce
register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
}
public Message_Intermission(){
set_task(0.1, "przyznanie_doswiadczenia");
}
public przyznanie_doswiadczenia()
{
//uruchom podczas SVC_INTERMISSION (tuz przed zmiana mapy)
//Znajdz 3 najlepszych graczy z najwieksza liczba fragow i przyznaj doswiadczenie
new players[32], num;
get_players(players, num, "h");
new tempfrags, id;
new swapfrags, swapid;
new starfrags[3]; //0 - 3 miejsce / 1 - 2 miejsce / 2 - 1 miejsce
new starid[3];
for (new i = 0; i < num; i++)
{
id = players[i];
tempfrags = get_user_frags(id);
if ( tempfrags > starfrags[0] )
{
starfrags[0] = tempfrags;
starid[0] = id;
new exp_3miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_3miejsce)
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+exp_3miejsce);
if ( tempfrags > starfrags[1] )
{
swapfrags = starfrags[1];
swapid = starid[1];
starfrags[1] = tempfrags;
starid[1] = id;
starfrags[0] = swapfrags;
starid[0] = swapid;
new exp_2miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_2miejsce)
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+exp_2miejsce);
if ( tempfrags > starfrags[2] )
{
swapfrags = starfrags[2];
swapid = starid[2];
starfrags[2] = tempfrags;
starid[2] = id;
starfrags[1] = swapfrags;
starid[1] = swapid;
new exp_1miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_1miejsce)
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+exp_1miejsce);
}
}
}
}
new name[32];
new winner = starid[2];
if ( !winner )
return;
new line[100];
line[0] = 0x04;
formatex(line[1], 98, "Najlepsi gracze na tej mapie:");
ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);
line[0] = 0x04;
get_user_name(starid[2], name, charsmax(name));
line[0] = 0x04;
formatex(line[1], 98, "1. %s - %i Fragow (+500 dosw.)", name, starfrags[2], exp_1miejsce[id]);
ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);
get_user_name(starid[1], name, charsmax(name));
line[0] = 0x04;
formatex(line[1], 98, "2. %s - %i Fragow (+250 dosw)", name, starfrags[1], exp_2miejsce[id]);
ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);
get_user_name(starid[0], name, charsmax(name));
line[0] = 0x04;
formatex(line[1], 98, "3. %s - %i Fragow (+250 dosw.)", name, starfrags[0], exp_3miejsce[id]);
ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line);
}
ShowColorMessage(id, type, message[])
{
message_begin(type, gmsgSayText, _, id);
write_byte(id);
write_string(message);
message_end();
}
Chciałbym dodać do tego dla dwóch pierwszych osób po 2 premium pointsy. Służy do tego biblioteka premiump.inc
Oto jej zawartość:
native premium_points_add(id, ile) // Zmiena Premium Pointsy na wartość ile native premium_points_get(id) // Pobiera Premium Points'y native premium_is_vip(id) // Sprawdza czy gracz jest vipem
Próbuję dodać w ten sposób.
Pod
#include <codmod>
Dodaję
#include <premiump>
Potem pod :
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+exp_2miejsce);
Dodaję :
premium_points_add(id, 2);
Następnie podobnie robię z 1 miejscem. Po kompilacji plugin wcale nie działa. Macie jakieś pomysły jak to naprawić?