/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Zabojca"; new const opis[] = "Ciche kroki.2 skoki w powietrzu. Moc: Niewidka"; new const bronie = 1<<CSW_UMP45; new const zdrowie = 5; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 4; new skoki[33]; new g_msg_bartime; new bool:naladowany[33]; new casting[33]; new Float:cast_end[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Intex"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink") g_msg_bartime = get_user_msgid("BarTime") } public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public Spawn(id) { if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; if(naladowany[id]) naladowany[id] = false; return HAM_IGNORED; } public Forward_FM_PlayerPreThink ( id ) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE new weapon = get_user_weapon(id); new button2 = pev(id, pev_button); if(weapon == CSW_KNIFE && pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND && !naladowany[id] && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)))) { if(casting[id]==1 && get_gametime()>cast_end[id]) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_bartime, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() casting[id]=0 call_cast(id) } else if(casting[id]==0) { new Float: time_delay = 6.0 cast_end[id]=get_gametime()+time_delay new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil) casting[id]=1 message_begin( MSG_ONE, g_msg_bartime, {0,0,0}, id ) write_byte( bar_delay ) write_byte( 0 ) message_end() } } else { if(casting[id]==1) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_bartime, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() } casting[id]=0 } if(weapon != CSW_KNIFE) { naladowany[id] = false; fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } return PLUGIN_CONTINUE } stock msg_bartime(id, seconds) { if(!is_user_alive(id)||!is_user_connected(id)) return message_begin(MSG_ONE, g_msg_bartime, _, id) write_byte(seconds) write_byte(0) message_end() } public call_cast(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!naladowany[id]) { naladowany[id] = true; set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) show_hudmessage(id, "Stales sie mniej widzialny!"); fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 30); } return PLUGIN_CONTINUE; } stock fm_set_rendering(entity, fx=kRenderFxNone, red=255, green=255, blue=255, render=kRenderNormal, amount=16) { new Float:RenderColor[3]; RenderColor[0] = float(red); RenderColor[1] = float(green); RenderColor[2] = float(blue); set_pev(entity, pev_renderfx, fx); set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor); set_pev(entity, pev_rendermode, render); set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount)); return 1; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1 reply to this topic
#1
Posted 03.02.2012 18:12
Witam mam problem z tą klasą. Otóż gdy ktoś ją weźmie a potem zmieni na inną to ta następna jest w 100% niewdzialna.
#2
Posted 08.02.2012 21:44
spróbuj tak:
public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); }
Also tagged with one or more of these keywords: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuStarted by Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyStarted by Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąStarted by Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Started by Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciStarted by Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users