Szukam pluginu na deathrun ,która zabija graczy po upadku ...
,np. ktoś spadnie piętro niżej to go to zabija:)
Ktoś spadnie z mapy typu fajny nick /bkm to jak spadnie go zabija:)
Widziałem na niektórych serwerach piorun ,który zabijał ale nie wiem czy to tylko efekt śmierci czy on zabija osoby ,które spadły:)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Smierc po upadku deathrun
Temat rozp.
krystek1299
, 03.02.2012 18:47
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.02.2012 18:47
#3
Napisano 03.02.2012 18:59
Nie bo ja chce mieć 100 hp na start bo przy 35 to żadna walka na noże...
#4
Napisano 03.02.2012 19:01
dlaczego? akurat na hita z prawego lub z lewego w głowę TT możesz ustawić prostym warunkiem nawet 1 HP
#5
Napisano 03.02.2012 19:05
Po prostu psuje atrakcyjność na kosy:(
Ponadto na niektórych mapach przydaje się 100 hp...
,np. deathrun_projectocs3
Ponadto są mapki z apteczkami i można się uleczyć co to za gra??? ct - 100hp t - 35
Po prostu ten plugin lepiej wypada:)
A nawet jeśli się ma 35 hp to są takie mapy ,że po upadku zabiera załóżmy 25hp ,czyli zostaje nadal 10hp...
Ponadto na niektórych mapach przydaje się 100 hp...
,np. deathrun_projectocs3
Ponadto są mapki z apteczkami i można się uleczyć co to za gra??? ct - 100hp t - 35
Po prostu ten plugin lepiej wypada:)
A nawet jeśli się ma 35 hp to są takie mapy ,że po upadku zabiera załóżmy 25hp ,czyli zostaje nadal 10hp...
#6
Napisano 03.02.2012 21:47
Nie możesz dać taką zasadę na serwerze że nie można ładować hp jak jest "Freerun" bo będzie karane banem.
#7
Napisano 04.02.2012 10:27
Potrzebuje tego pluginu i mam nadzieję ,że ktoś mi go znajdzie
#8
Napisano 04.02.2012 10:29
If you can dream it, you can do it.
#9
Napisano 04.02.2012 10:52
A mam jeszcze jedno pytanko ten DarkGL bez efektu jest ,a ten drugi z efektem?
Widzicie można:)
W końcu znalazł się spec od szukania^^
Tylko tn plugin źle działa nawet przy upadku jak nie zada żadnego dmg /po prostu na starcie zabija po upadku.
Mógby ktoś to przerobić tak ,że przy zadaniu powyzej 10-20 dmg zabija dopiero...
Widzicie można:)
W końcu znalazł się spec od szukania^^
Tylko tn plugin źle działa nawet przy upadku jak nie zada żadnego dmg /po prostu na starcie zabija po upadku.
Mógby ktoś to przerobić tak ,że przy zadaniu powyzej 10-20 dmg zabija dopiero...
#10
Napisano 04.02.2012 10:54
znajdź
#define DMG_FALL (1<<5)zamień na
#define DMG_FALL (1<<20)
If you can dream it, you can do it.
#11
Napisano 04.02.2012 10:57
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych