Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzanie ilu graczy w TT + przerzucanie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 15.02.2009 00:13

Witam, to znów ja.

Mianowicie chodzi mi o taki plugin, który działał by na zasadzie, że może być tylko 1 gracz TT, a reszta to CT.
Jeśli gracz dołączy do TT to jest przerzucany do CT, niekoniecznie ginie (ale może). Mod jest tak ustawiony, że co rundę wybiera gracza, który dołącza do TT. Nie chcę, aby plugin ingerował w wybieranie losowego gracza do TT, że go przerzuci i będzie 0 TT. :>
Znalazłem coś takiego http://forums.allied...ead.php?t=69819
Albo jest głupi, albo nie umiem ustawić cvarów odpowiednio.
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 15.02.2009 00:32

Chcesz death run'a zrobić ? (http://forums.allied...ead.php?t=78197)
Sam limit graczy można pewnie osiągnąć pluginem: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=3595
  • +
  • -
  • 0

#3 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 15.02.2009 01:08

Pavulon, A to współgra z deathrunem? :)
  • +
  • -
  • 0

#4 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 15.02.2009 10:22

w kodzie nie widze żadnych przeszkód, które mogłyby spowodować nie działanie tego pluginu.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych