Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

25 hp tylko dla CT

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 14.02.2009 19:01

Witam czy jest ktoś w stanie napisać taki plugin, który ustala, że cała drużyna CT ma 25 hp? Przez wszystkie rundy, cała grę.
Żeby przez reconnecta nie oszukał ani nic.
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 14.02.2009 19:07

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>



public plugin_init() {

	register_plugin("HP Plugin", "0.1", "Miczu")

	

	register_event("TeamInfo","Team","a")

}



public Team()

{

	new id=read_data(1)

	new team[16]

	read_data(2, team, 15)

	

	if(equal(team,"CT") && is_user_alive(id)) entity_set_float(id,EV_FL_health,25.0)

}
mniej lub bardziej
  • +
  • -
  • 0

#3 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 14.02.2009 19:11

Miczu, Kompiluje się lokalnie z błędami ;>
  • +
  • -
  • 0

#4 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 14.02.2009 19:13

Spróbuj tego:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("zmiana hp dla ct", "1.0", "wizu")
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1) 
}

public player_spawn(id)
{
	new CsTeams:name
	name = cs_get_user_team(id)
	if ( name == CS_TEAM_CT )
		set_user_health(id, 25)
}

Ehh, byłeś szybszy :P Ja tam musiałem grzebać po funcwiki hehe
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 14.02.2009 19:13

Juz poprawilem swoj.

wizu:

#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

Nie zal na taki maly cod tyle modulow? xD
  • +
  • -
  • 0

#6 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 14.02.2009 19:16

Miczu, Mam włączone te modułu, potrzebuje to do moda deathrun ;) hmm, czyli który lepszy Micza czy Wiza? ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 14.02.2009 19:18

silversurfer, sprawdz moj jest optymlniejszy, zrobiony troche sprytniej, a jakby nie dziala to wez wiza bo jest bardziej ksiazkowo, pewniej (mniej optymalny za to).
  • +
  • -
  • 0

#8 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 14.02.2009 19:20

Miczu, Hm, tak Twój zmienia gdy gracz żyje ale gdy się odrodzi albo zrobi reconnecta to może zawieźć :>
  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 14.02.2009 19:23

Sprawdziles czy zgadujesz? Bo nie przypuszczam by byl znim taki problem.
  • +
  • -
  • 0

#10 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 14.02.2009 19:26

nie dziala, pisze nowa wersje.
  • +
  • -
  • 0

#11 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 14.02.2009 19:30

darkman, Sprawdzam Twój kod, zobaczymy jak zadziała ;)
  • +
  • -
  • 0

#12 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 14.02.2009 20:03

ostatni raz w zyciu uzywam tej fakemety, pozornie robie wszystko dobrze tak jak sie powinno robic a nigdy to nie dziala, a znow w engine wszystko mi wychodzi. ^^
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

//#define DEBUG

public plugin_init()
{
	register_plugin("CT spawn hp", "1.0", "darkman");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);
}

public player_spawn(id)
{
	set_task(1.0, "delayed_player_spawn", id);
}

public delayed_player_spawn(id)
{
	if(entity_get_int(id,EV_INT_team) == 2)
		entity_set_float(id, EV_FL_health, 25.0);
	#if defined DEBUG
		client_print(id, print_chat, "%d", entity_get_int(id,EV_INT_team));
		client_print(id, print_chat, "%f", entity_set_float(id, EV_FL_health, 25.0));
	#endif
}

tego nie da sie ominac, a miczu ten event twoj nie wiem jak sie zachowa. wybierz miedzy tym a jego.
  • +
  • -
  • 0

#13 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 14.02.2009 20:08

Sa powody dla ktorych pracuje w engine - nigdy* mnie nie zawiódł ;-)

TeamInfo - jest wywolywany przy wyborze/zmianie teamu (player dead) i przy spawnie. Przy okazji daje ze soba info o teamie "za darmo" wiec jedyny wysilek dla amxx'a to zmiania hp.

Hmm... Jak sadzicie EV_FL_max_health - to powinno ustalic ilosc hp przy spawnie?
  • +
  • -
  • 0

#14 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 14.02.2009 20:11

chodzi ci o ustawienie tego jednorazowo podczas czasu przebywania clienta na serwerze?

btw.

TeamInfo - jest wywolywany przy wyborze/zmianie teamu (player dead) i przy spawnie. Przy okazji daje ze soba info o teamie "za darmo" wiec jedyny wysilek dla amxx'a to zmiania hp.


wypadalo by postawic
if(is_user_alive(id) && entity_get_int(id, EN_INT_team) == 2)

  • +
  • -
  • 0

#15 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 14.02.2009 20:13

Nie tez przy moim evencie ^^ bo jak admin cie nawe przekieruje to on sie wywola ^^ A tak poza tym powinno byc "bezpieczniej" (tj. 110%)
  • +
  • -
  • 0

#16 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 14.02.2009 21:18

Ok dzięki.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych