Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 14.02.2009 19:01
Żeby przez reconnecta nie oszukał ani nic.
#2
Napisano 14.02.2009 19:07
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> public plugin_init() { register_plugin("HP Plugin", "0.1", "Miczu") register_event("TeamInfo","Team","a") } public Team() { new id=read_data(1) new team[16] read_data(2, team, 15) if(equal(team,"CT") && is_user_alive(id)) entity_set_float(id,EV_FL_health,25.0) }mniej lub bardziej
#3
Napisano 14.02.2009 19:11
#4
Napisano 14.02.2009 19:13
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("zmiana hp dla ct", "1.0", "wizu") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1) } public player_spawn(id) { new CsTeams:name name = cs_get_user_team(id) if ( name == CS_TEAM_CT ) set_user_health(id, 25) }
Ehh, byłeś szybszy Ja tam musiałem grzebać po funcwiki hehe
#5
Napisano 14.02.2009 19:13
wizu:
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
Nie zal na taki maly cod tyle modulow?
#6
Napisano 14.02.2009 19:16
#7
Napisano 14.02.2009 19:18
#8
Napisano 14.02.2009 19:20
#9
Napisano 14.02.2009 19:23
#10
Napisano 14.02.2009 19:26
#11
Napisano 14.02.2009 19:30
#12
Napisano 14.02.2009 20:03
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <engine> //#define DEBUG public plugin_init() { register_plugin("CT spawn hp", "1.0", "darkman"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1); } public player_spawn(id) { set_task(1.0, "delayed_player_spawn", id); } public delayed_player_spawn(id) { if(entity_get_int(id,EV_INT_team) == 2) entity_set_float(id, EV_FL_health, 25.0); #if defined DEBUG client_print(id, print_chat, "%d", entity_get_int(id,EV_INT_team)); client_print(id, print_chat, "%f", entity_set_float(id, EV_FL_health, 25.0)); #endif }
tego nie da sie ominac, a miczu ten event twoj nie wiem jak sie zachowa. wybierz miedzy tym a jego.
#13
Napisano 14.02.2009 20:08
TeamInfo - jest wywolywany przy wyborze/zmianie teamu (player dead) i przy spawnie. Przy okazji daje ze soba info o teamie "za darmo" wiec jedyny wysilek dla amxx'a to zmiania hp.
Hmm... Jak sadzicie EV_FL_max_health - to powinno ustalic ilosc hp przy spawnie?
#14
Napisano 14.02.2009 20:11
btw.
TeamInfo - jest wywolywany przy wyborze/zmianie teamu (player dead) i przy spawnie. Przy okazji daje ze soba info o teamie "za darmo" wiec jedyny wysilek dla amxx'a to zmiania hp.
wypadalo by postawic
if(is_user_alive(id) && entity_get_int(id, EN_INT_team) == 2)
#15
Napisano 14.02.2009 20:13
#16
Napisano 14.02.2009 21:18
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych