Witam, proszę o pomoc w stworzeniu klasy premium z wbudowaną tarczą SWAT. wole się najpierw dopytać tutaj, niż samemu kombinować, bo z reguły gdy próbowałem robić takie takie super zaje***te rzeczy rozlewał mi się cały kod z powodu braku przecinka czy średnika;/.
Umiejętność tą można wstawić tam gdzie klasom daje broń/miny/rakiety? Bo tak robiłem w przypadku niewidzialności. Jeżeli tak to proszę tylko o tekst który muszę przykleić pod daną klasą.
Jestem gotów wysłać sma na PW.
Z góry dziękuje za zainteresowanie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.02.2012 08:58
Piłeś?!
#2
Napisano 01.02.2012 16:24
a .sma ufo zjadlo?
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#3
Napisano 04.02.2012 02:08
plugin z klasą to jedno, sprawdź też czy w silniku CoD'a nie masz zablokowanej tarczy
niech stracę, łap klasę z mojego serwa
aaa przeoczyłem prefiks, klasa jest pod nowego coda, sorry
niech stracę, łap klasę z mojego serwa
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "SWAT"; new const opis[] = "Ma wszystkie granaty, deagla i tarcze."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Eustachy8"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cod_set_user_shield(id, 1); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cod_set_user_shield(id, 0); }
aaa przeoczyłem prefiks, klasa jest pod nowego coda, sorry
#4
Napisano 06.02.2012 11:53
No właśnie, stary COD.
Wrzucam sma. ale pytam się czy to w ogóle możliwe, kolego. Skoro można dać klasie ubranie wroga/wyłączenie tupania to może da rade wbudowaną niewrażliwość na umiejętności.
Jak dasz radę to wbuduj Tarcze SWAT klasie Admiral.
Wrzucam sma. ale pytam się czy to w ogóle możliwe, kolego. Skoro można dać klasie ubranie wroga/wyłączenie tupania to może da rade wbudowaną niewrażliwość na umiejętności.
Jak dasz radę to wbuduj Tarcze SWAT klasie Admiral.
Załączone pliki
Użytkownik korski edytował ten post 06.02.2012 11:54
Piłeś?!
#5
Napisano 06.02.2012 12:33
Tworzysz po prostu perk a klasie pod:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue;Dopisujesz pod:
if(cod_get_user_perk(pid) == cod_get_perkid("Tarcza SWAT")) continue;
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych