Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o dorobienie rzeczy do klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 goferek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 31.01.2012 17:17

Proszę o dorobienie do klasy 1/6 na odbicie pocisku

Stawiam plusiki ^^

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
	    
new const nazwa[]   = "Porucznik";
new const opis[]    = "Dostaje Aug,he oraz 1/6 na odbicie pocisku i mniejsza grawitacje";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 12;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 22;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "codclass_porucznik");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    cs_set_user_nvg(id, 1);
    cs_set_user_defuse(id, 1);
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}

/Refresh

Załączone pliki



#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 31.01.2012 17:21

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Porucznik";
new const opis[] = "Dostaje Aug,he oraz 1/6 na odbicie pocisku i mniejsza grawitacje";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 12;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 22;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "class porucznik");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED
if(random_num(1,6)==1) return HAM_SUPERCEDE
return HAM_IGNORED
}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}


  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 goferek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 31.01.2012 19:16

Łap +++++++





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych