Stawiam plusiki
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Porucznik"; new const opis[] = "Dostaje Aug,he oraz 1/6 na odbicie pocisku i mniejsza grawitacje"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 12; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 22; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "codclass_porucznik"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_nvg(id, 1); cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0); }
/Refresh