Robiłem klasę w generatorze no ale oczywiście musiałem zmienić kod związany z 1/x gdyż ten jest który jest w generatorze jest dziwny i do tego na każdą broń robi.
Więc tak, robię tą klasę...wszystko ładnie jest ale nie można skompilować...
Dlaczego?
Może jest tutaj jakaś zbędna biblioteka czy coś tam.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Elite Sniper(Super Premium)"; new const opis[] = "1/1 z awp, 1/5 z elites oraz lekka niewidzalnosc"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP); new const zdrowie = 500; new const kondycja = 500; new const inteligencja = 500; new const wytrzymalosc = 500; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Jerem"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Elite Sniper(Super Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70); give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if((weapon == CSW_AWP) && !random(1)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if((weapon == CSW_ELITE) && !random(5)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Jerem96 edytował ten post 31.01.2012 09:50