Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Błąd w generatorze klas [Przezroczystość Postaci]

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 maclaw01

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:wa
  • Lokalizacja:wa
Offline

Napisano 30.01.2012 18:46

Witam. Zobaczyłem, że w generatorze klas jest błąd, gdyż jak weźmiemy np Przezroczystość Postaci na Nożu to taka przezroczystość nie działa... tworzy nam się taki public

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

i register, który tak naprawdę można by było usunąć, i który w moim sposobie jest nie potrzebny
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

Takie tworzenie nie działa...

Na samej górze dodajemy pod #includami dodajemy
#define DMG_BULLET (1<<1)


a także dodajemy taki oto public



public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);  
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


5 to widoczność po zmianie na nóż


Ja testowałem to w postaci perku ale na klasie też powinno działać ;)

Napisałem to w tym dziale, gdyż chciał bym aby generator klas był edytowany o taki właśnie kod ;)
  • +
  • -
  • 0

JestMega.pl i Wszystko Jasne ;)


#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.01.2012 21:15

#define DMG_BULLET (1<<1)


nie potrzebne to wyzej, i ten sposob dziala, tylko zle widocznosc ustawiasz, sam aktualnie uzywam na servie ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 maclaw01

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:wa
  • Lokalizacja:wa
Offline

Napisano 31.01.2012 08:18

Kurcze nie wiem ;/ Kiedyś to używałem i nie działało mi ale sprawdzę jeszcze raz ;D ale właściwie to i tak ten sposób co ja napisałem jest łatwiejszy :P
  • +
  • -
  • 0

JestMega.pl i Wszystko Jasne ;)


#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 01.02.2012 18:36

ten sposob co napisałeś jest za to bardziej wydajny, potrafi zadać 100 pytań w ciągu sekundy
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.02.2012 18:40

#define DMG_BULLET (1<<1)

po co to

ale właściwie to i tak ten sposób co ja napisałem jest łatwiejszy

ciekawe w czym ? a napewno jest gorszy wrzucać to w prethink zgroza ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 01.02.2012 19:10

#define DMG_BULLET (1<<1)

po co to

ale właściwie to i tak ten sposób co ja napisałem jest łatwiejszy

ciekawe w czym ? a na pewno jest gorszy wrzucać to w prethink zgroza ;)


Ej, napisałem to samo :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych