Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bronie & Model


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 MA1L0

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Rado
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.02.2012 10:33

Witam, prosiłbym aby w modzie Zombie Hell boss miał inny model niż zombie(nazwa modelu zombie_boss). SMA w załączniku.

I czy istnieje plugin aby menu kupowania broni było tak jak w zombie plague ? Oraz aby dało się zmienić cenę broni i zdobywanej kasy za fragi.

Z góry bardzo dziękuje za pomoc.

Z menu broni jakoś sobie poradziłem tylko, że co rundę jak znów się wybierze broń to stara zostaje. Chciałbym aby co rundę bronie zostałyby wyrzucane.


public survivor_class_menu(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) 
{
new menu = menu_create("\rWyposarzenie:", "survivor_menu_handler")
menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wM4A1", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wM3", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
}

public survivor_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
g_zombie_class[id] = 0
g_boss_class[id] = 0
g_player_class[id] = 1
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 200)
}
case 2:
{
g_zombie_class[id] = 0
g_boss_class[id] = 0
g_player_class[id] = 2
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200)
}
case 3:
{
g_zombie_class[id] = 0
g_boss_class[id] = 0
g_player_class[id] = 3
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 200)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

I chciałbym jeszcze aby ten model bossa był. SMA podałem wyżej.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych