I czy istnieje plugin aby menu kupowania broni było tak jak w zombie plague ? Oraz aby dało się zmienić cenę broni i zdobywanej kasy za fragi.
Z góry bardzo dziękuje za pomoc.
Z menu broni jakoś sobie poradziłem tylko, że co rundę jak znów się wybierze broń to stara zostaje. Chciałbym aby co rundę bronie zostałyby wyrzucane.
public survivor_class_menu(id) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { new menu = menu_create("\rWyposarzenie:", "survivor_menu_handler") menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0) menu_additem(menu, "\wM4A1", "2", 0) menu_additem(menu, "\wM3", "3", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } } public survivor_menu_handler(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { g_zombie_class[id] = 0 g_boss_class[id] = 0 g_player_class[id] = 1 give_item(id, "weapon_ak47") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 200) } case 2: { g_zombie_class[id] = 0 g_boss_class[id] = 0 g_player_class[id] = 2 give_item(id, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200) } case 3: { g_zombie_class[id] = 0 g_boss_class[id] = 0 g_player_class[id] = 3 give_item(id, "weapon_m3") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 200) } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
I chciałbym jeszcze aby ten model bossa był. SMA podałem wyżej.