Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie mogę skompilować pluginu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 bossik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:C: /
Offline

Napisano 30.01.2012 14:56

Nie mogę skompilować tego pluginu
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>


new const nazwa[] = "granatnik";
new const opis[] = "Ma 15 HE, i 1/3 z niego";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE | 1<<CSW_HEGRENADE
new const zdrowie = 20
new const kondycja = 30
new const inteligencja = 20
new const wytrzymalosc = 0


new bool:ma_klase[33];
new oneonone[33][31];

public plugin init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase(id) = true;
ResetHUD(id);
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 3

return COD CONTINUE
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 0
}

public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHudx", id);

public ResetHudx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(!ma_klase[id]) return;

cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 15);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED

if(!damagebits 4 (1<<1)))
return HAM_IGNORED

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[iddatacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED
}

podczas kompilacji wyskakują błędy
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_granatnik.sma(20) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
codclass_granatnik.sma(29) : error 012: invalid function call, not a valid address
codclass_granatnik.sma(29) : warning 215: expression has no effect
codclass_granatnik.sma(29) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_granatnik.sma(29) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_granatnik.sma(29) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

Użytkownik bossik edytował ten post 30.01.2012 14:56

  • +
  • -
  • 0

#2 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 30.01.2012 17:28

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXProblemy
do
Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych