Siema
Tu prośba skierowana do Miczu (ale i YOU może pomóc )
Jak przerobić max granic raszu Z góry mówie że chce hmmmm aa 18 to już nie będe truł xDDDD
Ponadto kary Atac Style najlepiej żeby ładowały się przez plugins-antyrasz.ini, możesz jeszcze zrobić taki "bajer"Pierwsza próba raszu - ostrzeżenie i pole siłowe
Druga próba raszu - zabicie
Trzecia próba raszu - kick
Czwarta próbs raszu - ban 15 minut
Piąta próba raszu - ban perm. tylko ze współpracą z MiniBans - i przy tym czwartym pisze to i tam to i zwróc się na forum i ten "bajer" żeby był podzielony na mapy Zara wyjaśnie To co podałem @ UP jest na mapy de_ natomiast na mapach aim_ (przykładowo) jest tak :Pierwsza próba raszu - zabicie
Druga próba raszu - zabicie
Trzecia próba raszu - ban 15 minutI oczywiście wszystko wyjaśnić, hmmm i frytasy do tego XDDDD
Pozdro
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Edycja AntyRasza by Miczu :D
Temat rozp. ESTCOBS, 06.04.2008 00:03
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.04.2008 00:03
#2
Napisano 06.04.2008 00:33
Ale koncert zyczen
Ale atac style wyglada nawet ciekawie
To chyba wszystkie miejsca do zmienienia, ale to nie nalezy do moich ulubionych zajec dlatego zostawilem na 6
Ale atac style wyglada nawet ciekawie
#define MAX_ZONES 6prowizorycznie zmieniasz na docelowa ilosc granic, dalej bedzi pod gorke, ale zaoszczedzi ci to wiele pracy ;>
new x11[16],x12[16],y11[16],y12[16],z11[16],z12[16] new x21[16],x22[16],y21[16],y22[16],z21[16],z22[16] new x31[16],x32[16],y31[16],y32[16],z31[16],z32[16] new x41[16],x42[16],y41[16],y42[16],z41[16],z42[16] new x51[16],x52[16],y51[16],y52[16],z51[16],z52[16] new x61[16],x62[16],y61[16],y62[16],z61[16],z62[16] for(new i=0; i < 128 && read_file(zonefile2,i,readdata,255,len); i++) { x11="";x12="";y11="";y12="";z11="";z12="" x21="";x22="";y21="";y22="";z21="";z22="" x31="";x32="";y31="";y32="";z31="";z32="" x41="";x42="";y41="";y42="";z41="";z42="" x51="";x52="";y51="";y52="";z51="";z52="" x61="";x62="";y61="";y62="";z61="";z62="" parse(readdata,team,2,map,31,x11,15,x12,15,y11,15,y12,15,z11,15,z12,15, x21,15,x22,15,y21,15,y22,15,z21,15,z22,15, x31,15,x32,15,y31,15,y32,15,z31,15,z32,15, x41,15,x42,15,y41,15,y42,15,z41,15,z42,15, x51,15,x52,15,y51,15,y52,15,z51,15,z52,15, x61,15,x62,15,y61,15,y62,15,z61,15,z62,15) lines=i if(equal(map,currentmap)) { maporigin[0] = str_to_num(x11) maporigin[1] = str_to_num(x12) maporigin[2] = str_to_num(y11) maporigin[3] = str_to_num(y12) maporigin[4] = str_to_num(z11) maporigin[5] = str_to_num(z12) maporigin[6] = str_to_num(x21) maporigin[7] = str_to_num(x22) maporigin[8] = str_to_num(y21) maporigin[9] = str_to_num(y22) maporigin[10] = str_to_num(z21) maporigin[11] = str_to_num(z22) maporigin[12] = str_to_num(x31) maporigin[13] = str_to_num(x32) maporigin[14] = str_to_num(y31) maporigin[15] = str_to_num(y32) maporigin[16] = str_to_num(z31) maporigin[17] = str_to_num(z32) maporigin[18] = str_to_num(x41) maporigin[19] = str_to_num(x42) maporigin[20] = str_to_num(y41) maporigin[21] = str_to_num(y42) maporigin[22] = str_to_num(z41) maporigin[23] = str_to_num(z42) maporigin[24] = str_to_num(x51) maporigin[25] = str_to_num(x52) maporigin[26] = str_to_num(y51) maporigin[27] = str_to_num(y52) maporigin[28] = str_to_num(z51) maporigin[29] = str_to_num(z52) maporigin[30] = str_to_num(x61) maporigin[31] = str_to_num(x62) maporigin[32] = str_to_num(y61) maporigin[33] = str_to_num(y62) maporigin[34] = str_to_num(z61) maporigin[35] = str_to_num(z62)to jest dla 6 granic i mam nadzieje ze widzisz prawidlowosc :> bo ciezko to inaczej napisac (nie da sie tego zbytnio dac w petle wiec nie wystarczy dac tego w cvara i automatycznie zmieniac...
for(new i = 0; i < num; i++) { get_user_origin(players[i],g_origin) if ((map_cors_origin[0] < g_origin[0] < map_cors_origin[1]) && (map_cors_origin[2] < g_origin[1] < map_cors_origin[3]) && (map_cors_origin[4] < g_origin[2] < map_cors_origin[5]) || (map_cors_origin[6] < g_origin[0] < map_cors_origin[7]) && (map_cors_origin[8] < g_origin[1] < map_cors_origin[9]) && (map_cors_origin[10] < g_origin[2] < map_cors_origin[11]) || (map_cors_origin[12] < g_origin[0] < map_cors_origin[13]) && (map_cors_origin[14] < g_origin[1] < map_cors_origin[15]) && (map_cors_origin[16] < g_origin[2] < map_cors_origin[17]) || (map_cors_origin[18] < g_origin[0] < map_cors_origin[19]) && (map_cors_origin[20] < g_origin[1] < map_cors_origin[21]) && (map_cors_origin[22] < g_origin[2] < map_cors_origin[23]) || (map_cors_origin[24] < g_origin[0] < map_cors_origin[25]) && (map_cors_origin[26] < g_origin[1] < map_cors_origin[27]) && (map_cors_origin[28] < g_origin[2] < map_cors_origin[29]) || (map_cors_origin[30] < g_origin[0] < map_cors_origin[31]) && (map_cors_origin[32] < g_origin[1] < map_cors_origin[33]) && (map_cors_origin[34] < g_origin[2] < map_cors_origin[35])){ punishPlayer(players[i]) raszer[players[i]]=1 }tu tez musisz rozszerzyc o nowe granice (ta czesc bedzie zwiekaszac zuzycie procesora serwera)
To chyba wszystkie miejsca do zmienienia, ale to nie nalezy do moich ulubionych zajec dlatego zostawilem na 6
#3
Napisano 06.04.2008 15:37
Proszem Pana Kiedy ja nic z wykładu ni zrozumiałem
Prosim o AR 2.5 z 18 strefami + SMA i wtedy [+]
// BTW : Miczu kiedy rozdasz GG =) :yea:
Prosim o AR 2.5 z 18 strefami + SMA i wtedy [+]
// BTW : Miczu kiedy rozdasz GG =) :yea:
#4
Napisano 06.04.2008 16:24
LoL 18 granic? nie wiem czy jakikolwiek serwe by to wytrzymal... no chyba ze z max 4-6 slotami :>
#5
Napisano 13.04.2008 00:33
Pomysły by ESTCOBS = Spełnienie 80% = Next Version (czyt. Nekst Werszyn XDDD)
Request 1 :Kary ATAC Style (osobne pluginy kary ładowane z plugins-antyrasz.ini)Request 2 :Ustalenie czasu przebywania w strefie przez amx_antirusher_timeinzone a następnie kara (nie dotyczy pola siłowego :F)Request 3 :Ostrzeżenie przy polu siłowym - kiedy ktoś próbuje wejść do strefy pojawia się informacja via HUD :
Nowe kary :- Zagrzebanie
- Zamiana w kurczaka bez możliwości powrotu do bycia zwykłym humanem (do końca rundy)
- Teleport do "więzienia" lub spawnu (HaHa chcę widzieć mine potencjalnego raszera który w 1/4 rundy wraca na spawn :asdf)
- Naćpaj i upij (jednocześnie) naćpaj z ATAC a upij dodatkowo żeby monitor był kolorowy (Disco Mod czy coś takiego kiedyś było że co kilka sekund się zmieniał kolor ekranu coś ala kolorowy flashbang)
- co sekunde wyrzuca broń (żeby CT nie było sprytne i nie chodziło z nożem proponuje client_cmd slot1;drop (albo slot2) czy jakoś tak - co sekunde of course )
- osoba raszująca jest w 25% niewidzialna ( ) ale, świeci się na kolor swojej drużyny + chodzi tylko z nożem a widoczność SiZ style (Szukaj i Znajdź) - chodzi mi o to że widzi tylko dwa może trzy metry przed sobąRequest 5 :
Możliwość zmiany (linii?) oznaczenia granicy raszu przez komendę amx_antirusher_warnstyle1 - linia czerwona
2 - kolorowe linie - z pluginu No Rush albo No Cross Middle (o ile dobrze pamiętam)
3 - cs-mord.pl STYLE
4 - worki , taaa worki z takiego pluginu Admin Bags / Palletes (czy coś takiego) nie można raszować ani nie widać co się dzieje (myślę że to się nie uda bo obie drużyny to będą miały prawda?) pomysł po to żeby CT nie zdejmowało biednych Terro na bananie (de_inferno) Request 6 :Kiedy jest przewaga osób w drużynie która musi raszować (as_ - CT | cs_ - CT | de_ - TT) przeciwnicy (as_ - TT | cs_ TT | de_ CT) też mogą
Albo kiedy jest 1 on 1 można raszować ? :-/
Comment : Ostatnio grałem dwóch na jednego z kolegami na poziomie bot low i byłem w CT i .... nie mogłem raszować | Albo to samo kiedy jest jeden na jednego - Wolno raszować źle
BUG?
Czemu na moim serwerze z lekko zedytowanym AR (2.4) kiedy jest dziewiąta kara (Kto strzeli w strefie ginie) jeśli ktoś wejdzie do strefy to .... to .... res serwera
Serwer @ HitMe.pl + AMX Mod X 1.80 + MetaMod 1.19
Request 1 :Kary ATAC Style (osobne pluginy kary ładowane z plugins-antyrasz.ini)Request 2 :Ustalenie czasu przebywania w strefie przez amx_antirusher_timeinzone a następnie kara (nie dotyczy pola siłowego :F)Request 3 :Ostrzeżenie przy polu siłowym - kiedy ktoś próbuje wejść do strefy pojawia się informacja via HUD :
X/3 proba raszu, usilowanie raszu to lamanie regulaminu Wpisz /zasady zanim zostaniesz zbanowany !Przy 3 próbie ban na pięć minutRequest 4 :
Nowe kary :- Zagrzebanie
- Zamiana w kurczaka
- Teleport do "więzienia" lub spawnu (HaHa chcę widzieć mine potencjalnego raszera który w 1/4 rundy wraca na spawn :asdf)
- Naćpaj i upij (jednocześnie) naćpaj z ATAC a upij dodatkowo żeby monitor był kolorowy (Disco Mod czy coś takiego kiedyś było że co kilka sekund się zmieniał kolor ekranu coś ala kolorowy flashbang)
- co sekunde wyrzuca broń (żeby CT nie było sprytne i nie chodziło z nożem proponuje client_cmd slot1;drop (albo slot2) czy jakoś tak - co sekunde of course )
- osoba raszująca jest w 25% niewidzialna ( ) ale, świeci się na kolor swojej drużyny + chodzi tylko z nożem a widoczność SiZ style (Szukaj i Znajdź) - chodzi mi o to że widzi tylko dwa może trzy metry przed sobąRequest 5 :
Możliwość zmiany (linii?) oznaczenia granicy raszu przez komendę amx_antirusher_warnstyle1 - linia czerwona
2 - kolorowe linie - z pluginu No Rush albo No Cross Middle (o ile dobrze pamiętam)
3 - cs-mord.pl STYLE
4 - worki , taaa worki z takiego pluginu Admin Bags / Palletes (czy coś takiego) nie można raszować ani nie widać co się dzieje (myślę że to się nie uda bo obie drużyny to będą miały prawda?) pomysł po to żeby CT nie zdejmowało biednych Terro na bananie (de_inferno) Request 6 :Kiedy jest przewaga osób w drużynie która musi raszować (as_ - CT | cs_ - CT | de_ - TT) przeciwnicy (as_ - TT | cs_ TT | de_ CT) też mogą
Albo kiedy jest 1 on 1 można raszować ? :-/
Comment : Ostatnio grałem dwóch na jednego z kolegami na poziomie bot low i byłem w CT i .... nie mogłem raszować | Albo to samo kiedy jest jeden na jednego - Wolno raszować źle
BUG?
Czemu na moim serwerze z lekko zedytowanym AR (2.4) kiedy jest dziewiąta kara (Kto strzeli w strefie ginie) jeśli ktoś wejdzie do strefy to .... to .... res serwera
Serwer @ HitMe.pl + AMX Mod X 1.80 + MetaMod 1.19
#6
Napisano 13.04.2008 09:23
o ile sie nie myle to jest zrobione w programie ala Coral Draw. Jesli sie myle to proszę mi dac jak najwiecej infa, bo to jedyna naprawdę dobra rzecz w tym poscie wyzej3 - cs-mord.pl STYLE
Nie będę sie zajmowal karami ladowanymi z pliku, ale innym nie zabraniam, sma macieRequest 1
Moze kiedys sie tym zajme, ale bedzie potrzebna wieksza modyfikacja waznego fragmentu kodu, by plug jako calosc byl nadaj jak najbardziej optymalnyRequest 2 :
1. Nie zajme sie tymRequest 4 :
2. Potrzebny osobny plug do kurczakow i do tego dobrze skonfigurowany i wystarczy dac przy rashu amx_chicken "nick" (piszac skrotowo dla tych co sie znaja)
3. Wystarczy stac przy granicy i jak ma sie problem uciec na respa, lub gdy wiesz ze na respie jest bs i zaczeli podkladac bombe to teleport... nie licz na mnie
4. Nacpanie moge kiedys zrobic
5. Kiedys bylo, ale zrezygnowalem z pomyslu
6. Nie rob tego pluga by byl idealny na serwery FUN >.< poza tym zasmieci to mocno pluga
Moge kiedys zrobic, ze samemu sie ustala kolor lini (RGB) lub beda sie zmieniac w czasieRequest 5 :
Moze kiedys zrobie ze mozna rashowac gdy sie jest w gorszej sytuacji niz przy swinskim remisie ;>Request 6 :
Musze to sprawdzic, ale o ile amx_antirusher_people nie zmieniales to przy 1:2 i 1:1 powinno byc dozwolone rashowanie.Comment : Ostatnio grałem dwóch na jednego z kolegami na poziomie bot low i byłem w CT i .... nie mogłem raszować | Albo to samo kiedy jest jeden na jednego - Wolno raszować źle
Sprawdz na oryginalnym, bo nie powiem ci co jest winne skoro nie mam twojego smaBUG?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych