W więc zaczynamy od sklepiku:
Dajemy pod naszymi include to:
new gSoundShop[] = "cod/witajsklep.wav";Szukamy public Sklep(id) i w nim dodajemy na początku :
client_cmd(id,"spk %s",gSoundShop);Na końcu kodu dodajemy public plugin_precache a w nim:
precache_sound(gSoundShop);Teraz zamykamy .sma i kompilujemy. Sklep mamy gotowy teraz przechodzimy do klasy:Otwieramy .sma klasy Pod include dajemy :
new gSoundNie[] = "cod/niemoge.wav";Szukamy:
public cod_class_enabled(id)Teraz w nim szukamy:
client_print(id, print_chat, "[[Elite Premium]Jurii] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy]")Teraz dodajemy pod tym:
client_cmd(id,"spk %s",gSoundNie);A to dla niekumatych bo może poplątałem:
public cod_class_enabled(id){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[[Elite Premium]Jurii] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") client_cmd(id,"spk %s",gSoundNie); return COD_STOP; }}Na końcu dajemy w public plugin_precache() to :
precache_sound(gSoundNie);Poradnik by emeryt0131 dla Cs-G*n.pl Soundy w załączniku </p>
Załączone pliki
Użytkownik emeryt0131 edytował ten post 29.01.2012 21:59