Po wejsciu do wody, i kucniecuiu w niej, leczy nam sie HP !
Konfiguracja
W *.sma perku
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Woda Half Life"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek & d0n tHe Pr0oo"
#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?
new ma_perk[33];
new const nazwa[] = "Pierwsza Pomoc";
new const opis[] = "Kucnij w wodzie, a zostaniesz uleczony";
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public PreThink(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && !(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK))
{
if(pev(id,pev_watertype) == CONTENTS_WATER && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && ma_perk[id])
{
regeneruj(id);
}
}
else if(!(get_user_button(id) & IN_DUCK) && get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK)
{
remove_task(id);
}
}
public regeneruj(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_health(id) < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
}
public dodaj(id)
{
new hp = get_user_health(id);
if(hp < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
fm_set_user_health(id, hp+DODATKOWE_HP)
}
}
stock fm_set_user_health(id, health)
{
(health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
}
Konfigurujem tutaj:
#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?
I oczywiście przepuszczamy przez kompilator