Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Item Pierwsza PomocKucnij w wodzie a zostaniesz uleczony !

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.01.2012 21:25

*
Popularny

Opis
Po wejsciu do wody, i kucniecuiu w niej, leczy nam sie HP !

Konfiguracja
W *.sma perku

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Woda Half Life"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek & d0n tHe Pr0oo"

#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?

new ma_perk[33];

new const nazwa[] = "Pierwsza Pomoc";
new const opis[] = "Kucnij w wodzie, a zostaniesz uleczony";

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cod_register_perk(nazwa, opis);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public PreThink(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && !(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK))
{
if(pev(id,pev_watertype) == CONTENTS_WATER && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && ma_perk[id])
{
regeneruj(id);
}
}
else if(!(get_user_button(id) & IN_DUCK) && get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK)
{
remove_task(id);
}
}

public regeneruj(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_health(id) < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
}

public dodaj(id)
{
new hp = get_user_health(id);
if(hp < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
fm_set_user_health(id, hp+DODATKOWE_HP)
}
}


stock fm_set_user_health(id, health)
{
(health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
}



Konfigurujem tutaj:

#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?


I oczywiście przepuszczamy przez kompilator :)
  • +
  • -
  • 7

#2 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 30.01.2012 12:55

Troche lipa ze na kazdej mapie nie ma wody ale pluginek fajny :)
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#3 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.01.2012 14:34

Troche lipa ze na kazdej mapie nie ma wody ale pluginek fajny :)


Np. na aztec jest woda, rzeka dokladniej, koło respa terro
  • +
  • -
  • 0

#4 kroko132

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Prabuty
Offline

Napisano 30.01.2012 15:05

Da rade zrobić coś takiego bez wody?
  • +
  • -
  • 0

#5 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 30.01.2012 15:09

Da rade zrobić coś takiego bez wody?

Da rade zrobić coś takiego bez wody?


z tego co mi wiadomo, jak zamienisz to


if(pev(id,pev_watertype) == CONTENTS_WATER && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && ma_perk[id])

na to
if((pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && ma_perk[id])


Będzie leczyć wszędzie


a co do tematu, to ciekawe, +

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 30.01.2012 15:11

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#6 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.01.2012 16:06

tutaj masz bez wody

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Woda Half Life"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek & d0n tHe Pr0oo"

#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?

new ma_perk[33];

new const nazwa[] = "Pierwsza Pomoc";
new const opis[] = "Kucnij a zostaniesz uleczony";

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cod_register_perk(nazwa, opis);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public cod_perk_used(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && !(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK) && ma_perk[id])
{
regeneruj(id);
}
else if(!(get_user_button(id) & IN_DUCK) && get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK && ma_perk[id])
{
remove_task(id);
}
}

public regeneruj(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_health(id) < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
}

public dodaj(id)
{
new hp = get_user_health(id);
{
fm_set_user_health(id, hp+DODATKOWE_HP)
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}


stock fm_set_user_health(id, health)
{
(health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
}


  • +
  • -
  • 1

#7 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.01.2012 16:12

Przyda się :D Ale i tak wolę klasę bo jako perk to niezbyt przydatny .

#8 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2012 18:00

tutaj masz bez wody


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Woda Half Life"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek & d0n tHe Pr0oo"

#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?

new ma_perk[33];

new const nazwa[] = "Pierwsza Pomoc";
new const opis[] = "Kucnij a zostaniesz uleczony";

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cod_register_perk(nazwa, opis);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public cod_perk_used(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && !(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK) && ma_perk[id])
{
regeneruj(id);
}
else if(!(get_user_button(id) & IN_DUCK) && get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK && ma_perk[id])
{
remove_task(id);
}
}

public regeneruj(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_health(id) < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
}

public dodaj(id)
{
new hp = get_user_health(id);
{
fm_set_user_health(id, hp+DODATKOWE_HP)
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}


stock fm_set_user_health(id, health)
{
(health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
}


niestety nie działa. po kucnięciu nie regeneruje hp.
kod esutachego tez nie trybi.
  • +
  • -
  • 0

#9 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.05.2012 19:37

public cod_perk_used(id)

na
public Prethink(id)

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych