Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Sprite przy wskrzeszeniu

dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 28.01.2012 12:14

funkcje
public fwd_emitsound(id, channel, sound[]) 
{
if(!is_user_alive(id) || !g_haskit[id])
return FMRES_IGNORED

if(!equali(sound, "common/wpn_denyselect.wav"))
return FMRES_IGNORED

if(task_exists(TASKID_REVIVE + id))
return FMRES_IGNORED

if(!(fm_get_user_button(id) & IN_USE))
return FMRES_IGNORED

new body = find_dead_body(id)
if(!fm_is_valid_ent(body))
return FMRES_IGNORED

new lucky_bastard = pev(body, pev_owner)
new lb_team = get_user_team(lucky_bastard)
if(lb_team != 1 && lb_team != 2)
return FMRES_IGNORED

static name[32]
get_user_name(lucky_bastard, name, 31)
client_print(id, print_chat, "Uzdrawianie %s", name)

new revivaltime = get_pcvar_num(cvar_revival_time)
msg_bartime(id, revivaltime)

new Float:gametime = get_gametime()
g_revive_delay[id] = gametime + float(revivaltime) - 0.01

emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_START, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
set_task(0.0, "task_revive", TASKID_REVIVE + id)

return FMRES_SUPERCEDE
}

zamieniamy na
public fwd_emitsound(id, channel, sound[]) 
{
if(!is_user_alive(id) || !g_haskit[id])
return FMRES_IGNORED

if(!equali(sound, "common/wpn_denyselect.wav"))
return FMRES_IGNORED

if(task_exists(TASKID_REVIVE + id))
return FMRES_IGNORED

if(!(fm_get_user_button(id) & IN_USE))
return FMRES_IGNORED

new body = find_dead_body(id)
if(!fm_is_valid_ent(body))
return FMRES_IGNORED

new lucky_bastard = pev(body, pev_owner)
new lb_team = get_user_team(lucky_bastard)
if(lb_team != 1 && lb_team != 2)
return FMRES_IGNORED

static name[32]
get_user_name(lucky_bastard, name, 31)
client_print(id, print_chat, "Uzdrawianie %s", name)

new Float:fOrigin[3];
pev(lucky_bastard,pev_origin,fOrigin);

fOrigin[2] += 35.0;

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY )
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord_f(fOrigin[0])
write_coord_f(fOrigin[1])
write_coord_f(fOrigin[2])
write_short(pSprite)
write_byte(10)
write_byte(255)
message_end()

new revivaltime = get_pcvar_num(cvar_revival_time)
msg_bartime(id, revivaltime)

new Float:gametime = get_gametime()
g_revive_delay[id] = gametime + float(revivaltime) - 0.01

emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_START, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
set_task(0.0, "task_revive", TASKID_REVIVE + id)

return FMRES_SUPERCEDE
}

pod
sprite_beam = precache_model("sprites/zbeam4.spr") 

dodajemy
pSprite = precache_model(szSprite)

pod
#define z 2

dodajemy
#define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)
new const szSprite[] = "sprites/health.spr"
new pSprite;

i health.spr wrzucamy do cstrike/sprites

Załączone pliki

  • Załączony plik  health.spr   97,26 KB  115 Ilość pobrań

Użytkownik Jagoda edytował ten post 29.01.2012 11:58


#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 28.01.2012 12:19

Na czym to polega i jak to wygląda?
  • +
  • -
  • 0

#3 Jagoda

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 28.01.2012 12:22

jak kogos wskrzeszasz pojawia sie nad nim sprite a z reszta sam nei wiem :D
z tego wzielem pomysl i nie wiem czy dziala http://amxx.pl/topic...y-wskrzeszaniu/ :D

#4 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.01.2012 00:04

error 017: undefined symbol "vid"


#5 Jagoda

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 29.01.2012 11:07

Poprawka

#6 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.01.2012 12:21

+

#7 kavi76

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:219
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 29.01.2012 17:05

Fajne, chociaż raz działa raz nie (sprawdzałem na botach), ale ogólnie fajnie to wygląda:
http://imageshack.us.../696/heald.jpg/
  • +
  • -
  • 0

Serwer z Diablo w 2019 ? Cs-Rebels[DiabloMod] - 188.165.21.245:27215


#8 Jagoda

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 30.01.2012 17:18

trzeba chyba 1 rzecz poprawic sprawdze jak bd mial czas

#9 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2012 15:42

i jak jagoda sprawdziłeś działa juz dobrze i za każdym razem?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych