Wstęp
Cześć, w tym poradniku pokaże wam jak edytować wymagania do zdobycia konkretnego poziomu odznaki. Mam nadzieję, że poradnik się spodoba i z chęcią będziecie z niego korzystali. Będziemy używali jedynie pliku check.inl.
Szukanie odznaki i jej poziomu
Otwórzmy plik check.inl. Znajdź funkcję check_badges. Teraz musimy odnaleźć konkretną odznakę, która mamy na myśli. Rozpoznamy ją po takim zapisie:
currentbadge=g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE];
Szczególną uwagę należy zwrócić na stała BADGE_KNIFE, zamieszczę tu listę stałych z podstawowego BF2 moda 24 odznaki:
#define BADGE_KNIFE 0
#define BADGE_PISTOL 1
#define BADGE_ASSAULT 2
#define BADGE_SNIPER 3
#define BADGE_SUPPORT 4
#define BADGE_EXPLOSIVES 5
#define BADGE_SHOTGUN 6
#define BADGE_SMG 7
To właśnie ona reprezentuję nasz typ odznaki (SMG,Shotgun…). Niżej daję, która stała oznacza konkretną odznakę:
BADGE_KNIFE -> Walka Nożem (0)
BADGE_PISTOL -> Walka Pistoletem(1)
BADGE_ASSAULT -> Walka Bronią Szturmową(2)
BADGE_SNIPER -> Walka Bronią Snajperską(3)
BADGE_SUPPORT -> Walka Bronią Wsparcia(4)
BADGE_EXPLOSIVES -> Obeznanie w Materiałach wybuchowych(5)
BADGE_SHOTGUN -> Walka Shotgunami(6)
BADGE_SMG -> Walka Małymi Pistoletami Maszynowymi – SMG(7)
Dobrze załóżmy, że wybraliśmy BADGE_ASSAULT, więc szukamy w kodzie zapisu:
currentbadge=g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
Teraz zostało nam tylko rozpoznanie poziomu, na początek dam makrodefinicje, które określają poziomy odznak.
#define LEVEL_NONE 0
#define LEVEL_BASIC 1
#define LEVEL_VETERAN 2
#define LEVEL_EXPERT 3
LEVEL_NONE -> Brak odznaki
LEVEL_BASIC -> Podstawa z odznaki
LEVEL_VETERAN -> Weteran z odznaki
LEVEL_EXPERT -> Expert z odznaki
Jak widzimy było to całkiem proste. Pozostało nam zmienić jedynie warunek, np. zmiana z:
if (weaponkillsround>2)
Na:
if (weaponkillsround>2 && kills[id]>199)
Wszelkie pytania proszę zadawać w komentarzach.
Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam.
Na mocy prawa, zakazuje kopiowania tego poradnika na inne witryny internetowe bez mojej zgody!