Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Edycja wymagań na zdobycie odznaki

battlefield2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2012 16:28

Edycja wymagań na zdobycie poziomów odznak
Wstęp
Cześć, w tym poradniku pokaże wam jak edytować wymagania do zdobycia konkretnego poziomu odznaki. Mam nadzieję, że poradnik się spodoba i z chęcią będziecie z niego korzystali. Będziemy używali jedynie pliku check.inl.
Szukanie odznaki i jej poziomu
Otwórzmy plik check.inl. Znajdź funkcję check_badges. Teraz musimy odnaleźć konkretną odznakę, która mamy na myśli. Rozpoznamy ją po takim zapisie:

currentbadge=g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE];


Szczególną uwagę należy zwrócić na stała BADGE_KNIFE, zamieszczę tu listę stałych z podstawowego BF2 moda 24 odznaki:

#define BADGE_KNIFE 0
#define BADGE_PISTOL 1
#define BADGE_ASSAULT 2
#define BADGE_SNIPER 3
#define BADGE_SUPPORT 4
#define BADGE_EXPLOSIVES 5
#define BADGE_SHOTGUN 6
#define BADGE_SMG 7


To właśnie ona reprezentuję nasz typ odznaki (SMG,Shotgun…). Niżej daję, która stała oznacza konkretną odznakę:
	BADGE_KNIFE -> Walka Nożem (0)
BADGE_PISTOL -> Walka Pistoletem(1)
BADGE_ASSAULT -> Walka Bronią Szturmową(2)
BADGE_SNIPER -> Walka Bronią Snajperską(3)
BADGE_SUPPORT -> Walka Bronią Wsparcia(4)
BADGE_EXPLOSIVES -> Obeznanie w Materiałach wybuchowych(5)
BADGE_SHOTGUN -> Walka Shotgunami(6)
BADGE_SMG -> Walka Małymi Pistoletami Maszynowymi – SMG(7)


Dobrze załóżmy, że wybraliśmy BADGE_ASSAULT, więc szukamy w kodzie zapisu:
currentbadge=g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];


Teraz zostało nam tylko rozpoznanie poziomu, na początek dam makrodefinicje, które określają poziomy odznak.
#define LEVEL_NONE 0
#define LEVEL_BASIC 1
#define LEVEL_VETERAN 2
#define LEVEL_EXPERT 3


LEVEL_NONE -> Brak odznaki
LEVEL_BASIC -> Podstawa z odznaki
LEVEL_VETERAN -> Weteran z odznaki
LEVEL_EXPERT -> Expert z odznaki


Jak widzimy było to całkiem proste. Pozostało nam zmienić jedynie warunek, np. zmiana z:
if (weaponkillsround>2)

Na:
if (weaponkillsround>2 && kills[id]>199)


Wszelkie pytania proszę zadawać w komentarzach.
Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam.

Na mocy prawa, zakazuje kopiowania tego poradnika na inne witryny internetowe bez mojej zgody!
  • +
  • -
  • 3

#2 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2012 21:34

Dopisz co zmieniasz i na co.
Tzn można sie domyślić że pierwsze że trzeba dwóch w rundzie zabić i mieć 199 zabić, ale mogą nie wszyscy się domyślic.
Przydałby się tez na dodanie nowych odznak :D
Ale tak to czytelny łątwy poradnik.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#3 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2012 12:50

Ale to CO może mieć zawsze inną nazwę, bo to zmienna, a nie ma sensu tu pisać co przechowuje każda zmienna.
  • +
  • -
  • 0

#4 Frezzi

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:z .....
Offline

Napisano 29.08.2014 19:39

Mam pytanie jak ustawić aby trzeba było zabić z konkretnej broni ? Np:Smg







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: battlefield2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych