Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Długa nazwa broni a krótka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kaszewczyk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:42
Offline

Napisano 13.02.2009 10:00

Witam, w niektórych sytuacjach trzeba użyć krótkiej nazwy broni bez CSW_ czy weapon_ np samo KNIFE ale wtedy pojawia mi się problem

error 017: undefined symbol "KNIFE"


w jaki sposób sobie z nim poradzić ?
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.02.2009 12:21

CSW_ to stałe
weapon_ to stringi np. "weapon_knife"
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 13.02.2009 14:54

niektórych sytuacjach

podaj ta swoja ;-)
  • +
  • -
  • 0

#4 WHineye

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:83
  • GG:
  • Lokalizacja:w-wa
Offline

Napisano 13.02.2009 15:18

nie można zrobic?:
new knife = CWS_KNIFE

  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.02.2009 15:43

Można tylko nie wiadomo gdzie kaszewczyk chce tego używać i o co tak naprawdę chodzi ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 kaszewczyk

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:42
Offline

Napisano 13.02.2009 16:15

#include <amxmodx>c
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1)    //zabujca
   
    new vid = read_data(2)    // ofiara
   
    new hs = read_data(3)    // HeadShot (1 == true)
   
    new weapon[64]       
    read_data(4,weapon,63)    //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
   
// chcialem zrobic ifa
//if(weapon == KNIFE)

    //code
}

to tylko przyklad ilustujacy w jakiej sytuacji chcialem to użyć

a problem rozwiazalem tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>


#define PLUGIN	"New Plugin"
#define AUTHOR	"Unknown"
#define VERSION	"1.0"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); 
}

public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1);   //zabujca
	
	new vid = read_data(2);    // ofiara
	
	new weapon[64];       
	read_data(4,weapon,63);    //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
			
	new k_name[33];
	get_user_name ( kid, k_name, 32 ); 
	new v_name[33];
	get_user_name ( vid, v_name, 32 );
	new frag;
	new new_frag;
	
	set_hudmessage (0, 102, 255, -1.0, 0.35,1,6.0, 12.0, 0.1, 0.2, -1 );
	
	if(containi(weapon[kid],"KNIFE")>0)
	{
	show_hudmessage(0, "Juz wiemy ze %s jest ze wsi bo dobrze urzywa kosy! o czym przekonal sie %s",k_name,v_name);
	client_cmd(0, "mp3 play %s", "sound/stig/disco_disco.mp3");
	frag = get_user_frags (kid);
	new_frag = frag - 5;
	set_user_frags (kid, new_frag); 
	}
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("sound/stig/disco_disco.mp3");

return PLUGIN_CONTINUE;
}
niby sie kompiulje ale nie sprawdzalem jeszcze czy dziala :P
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.02.2009 16:46

bool:equal(szTekst,szTeks2)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.02.2009 10:36

a jeżeli już zostajesz przy contain to zwraca ona pozycje w ciągu znaków przy czym zwraca zero jeśli zaczyna się ona od pierwszego znaku więc warunek >0 w przypadku dwóch takich samych stringów się nie spełni, musisz dać warunek !=-1


CSW_ to makrodefinicje w rzeczywistości będące liczbami (zmienne typu int)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych