Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Posted 24.01.2012 08:28
Potrzebuje tutka lub linka jak na mapach w wybranych miejscach postawić hosta.
(chodzi i tu o plik .cfg np zs_spawn/hosty/de_dust2.cfg)
Jak zmienić im model i ilość hp.
I jak (jeśli to wg możliwe) dodać na mapę (np. dust2) strefę ratowania hostów.
Pozdrawiam Drako
@Refresh
Sorry że tak szybko podbijam ale dzisiaj mnie dłużej nie bd
#2
Posted 24.01.2012 09:21
http://twhl.info/wiki.php?id=230
http://twhl.info/wiki.php?id=218
Powinieneś z tym pracować w plugin_precache.
#3
Posted 24.01.2012 16:26
Może tak czy jest to wg. możliwe stworzenia strefy ratowania hostów na mapach innych niż cs_
I czy może mi ktoś pomóc z tym co napisałem wyżej.
#4
Posted 24.01.2012 16:30
#5
Posted 24.01.2012 16:45
Lub ustawienie jej całkiem gdzie indziej.
#6
Posted 24.01.2012 19:08
Co do możliwości to jeśli dodawanie Bombsiteów działa to czemu nie hosty
#7
Posted 24.01.2012 19:59
czasem żeby się czegoś nauczyć, trzeba dostać podsunięty kod pod nos i dopiero potem go analizować.
#8
Posted 24.01.2012 23:16
To pomoże ktoś z tym kodem nakarmię grubo.
Edited by Drako, 24.01.2012 23:19.
#9
Posted 24.01.2012 23:45
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Posted 25.01.2012 00:23
http://forums.allied...ad.php?p=890901
Ale ja chce żeby czytało losowo z pliki configs/zs_spawns/host/mapa.cfg
i hostów ma być aż 4 które by się respiły wiec pomoże ktoś ?
#11
Posted 25.01.2012 00:55
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#12
Posted 25.01.2012 00:59
Szedłem trasą prób i błędów aż doszedłem co i jak robić dla sb.
Ale teraz chce napisać coś nowego i nie daje rady sam.
#13
Posted 25.01.2012 04:55
gorzej niż cieniutko do nauki jak chcesz coś więcej działaćchodzi oto że ja angielskiego za bardzo nie kumam
Przykłady
http://amxx.pl/topic...e-ent-fakemeta/
http://amxx.pl/topic...ja-enta-engine/
i mój kod na tworzenie kukły ( fejkowy ent udający gracza )
set_pev( iEnt , pev_classname , "cien" ); new Float:fOrigin[ 3 ]; pev( id ,pev_origin , fOrigin ); fOrigin[ 2 ] += 2.0; set_pev( iEnt ,pev_origin , fOrigin ); set_pev( iEnt , pev_owner , id ); new szModel[ 64 ] , szAllPath[ 256 ]; cs_get_user_model( id , szModel , charsmax( szModel )); formatex( szAllPath , charsmax( szAllPath ) , "models/player/%s/%s.mdl" , szModel , szModel ); set_pev( iEnt , pev_model , szAllPath ); set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX) set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS) new Float:fMaxs[ 3 ] = { 16.0 , 16.0 , 36.0 }; new Float:fMins[ 3 ] = { -16.0 , -16.0 , -36.0 }; engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, szAllPath) engfunc(EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin) engfunc(EngFunc_SetSize , iEnt , fMins , fMaxs ); set_pev( iEnt , pev_sequence , 1 ); set_pev( iEnt , pev_takedamage , 2.0 ); set_pev( iEnt , pev_health , float( get_user_health( id ) ) );
#14
Posted 25.01.2012 21:59
mam małe problemy z tym.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Drako" new const gszFuncBreakable[] = "func_breakable"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/test2", "Test"); } public plugin_precache(){ engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/zombie_source/zombie_source.mdl"); //MODEL DLA NASZEGO BYTU } public Test(id) { new iEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, gszFuncBreakable)); set_pev( iEnt , pev_classname , "cien" ); new Float:fOrigin[ 3 ]; pev( id ,pev_origin , fOrigin ); fOrigin[ 2 ] += 2.0; set_pev( iEnt ,pev_origin , fOrigin ); set_pev( iEnt , pev_owner , id ); new szModel[ 64 ] , szAllPath[ 256 ]; cs_get_user_model( id , szModel , charsmax( szModel )); formatex( szAllPath , charsmax( szAllPath ) , "models/player/zombie_source/zombie_source.mdl"); set_pev( iEnt , pev_model , szAllPath ); set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX) set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS) new Float:fMaxs[ 3 ] = { 16.0 , 16.0 , 36.0 }; new Float:fMins[ 3 ] = { -16.0 , -16.0 , -36.0 }; engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, szAllPath) engfunc(EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin) engfunc(EngFunc_SetSize , iEnt , fMins , fMaxs ); set_pev( iEnt , pev_sequence , 1 ); set_pev( iEnt , pev_takedamage , 2.0 ); set_pev( iEnt , pev_health , float( get_user_health( id ) ) ); }
Jak go stworze mogę przez niego przejść.
Nie mogę go ratować (podejsc i E)
i niemożna go zabić
@Edit
Pomoże ktoś?
I jak by mogł to kod a nie takie coś ponieważ jeste ciemny z tego akurat i nie dam raczej sam tego rady.
#15
Posted 25.01.2012 23:06
set_pev( iEnt , pev_owner , id );
osoba której id podasz jako owner może przechodzić przez gracza
bo to nie tworzy hostaNie mogę go ratować (podejsc i E)
#16
Posted 25.01.2012 23:06
mam toki nowy kod z alieda
#include <amxmodx> #include <engine> public plugin_init() { register_clcmd("onna", "onna") register_think("npc_onna","npc_think"); } public plugin_precache() { precache_model("models/player/zombie_source/zombie_source.mdl") precache_model("models/p_m4a1.mdl") } public onna(id) { new Float:origin[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin) new ent = create_entity("info_target") give_weapon(ent) entity_set_origin(ent,origin); origin[2] += 300.0 entity_set_origin(id,origin) entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0) entity_set_float(ent,EV_FL_health,100.0) entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"npc_onna"); entity_set_model(ent,"models/player/zombie_source/zombie_source.mdl"); entity_set_int(ent,EV_INT_solid, 2) entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125); entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller2,125); entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller3,125); entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller4,125); new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0} new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0} entity_set_size(ent,mins,maxs) entity_set_float(ent,EV_FL_animtime,2.0) entity_set_float(ent,EV_FL_framerate,1.0) entity_set_int(ent,EV_INT_sequence,0); entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) drop_to_floor(ent) return 1; } public give_weapon(ent) { new entWeapon = create_entity("info_target") entity_set_string(entWeapon, EV_SZ_classname, "npc_weapon") entity_set_int(entWeapon, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) entity_set_int(entWeapon, EV_INT_solid, SOLID_NOT) entity_set_edict(entWeapon, EV_ENT_aiment, ent) entity_set_model(entWeapon, "models/p_m4a1.mdl") } public npc_think(id) { entity_set_float(id,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) }
Działa jak ma ale
Może mi ktoś powiedzieć teraz jak umieścić je na mapie by czytało z pliku.cfg
I jak zrobić by moc je ratować.
Also tagged with one or more of these keywords: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginStarted by Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbStarted by One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuStarted by stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuStarted by stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Started by bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users