Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Ustawienie hostów na mapie i strefy ratowania

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 ASu

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 24.01.2012 08:28

Witam.

Potrzebuje tutka lub linka jak na mapach w wybranych miejscach postawić hosta.

(chodzi i tu o plik .cfg np zs_spawn/hosty/de_dust2.cfg)

Jak zmienić im model i ilość hp.

I jak (jeśli to wg możliwe) dodać na mapę (np. dust2) strefę ratowania hostów.

Pozdrawiam Drako

@Refresh

Sorry że tak szybko podbijam ale dzisiaj mnie dłużej nie bd
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 24.01.2012 09:21

http://twhl.info/tutorial.php?id=56

http://twhl.info/wiki.php?id=230
http://twhl.info/wiki.php?id=218

Powinieneś z tym pracować w plugin_precache.
  • +
  • -
  • 0

#3 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 24.01.2012 16:26

Nie za bardzo coś z tego zrozumiałem.

Może tak czy jest to wg. możliwe stworzenia strefy ratowania hostów na mapach innych niż cs_

I czy może mi ktoś pomóc z tym co napisałem wyżej.
  • +
  • -
  • 0

#4 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2012 16:30

z tego co widze to wszystkie strefy i miejsca hostów się ustawia przy robieniu mapy - nie wpłyniesz na nie tak o.
  • +
  • -
  • 0

#5 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 24.01.2012 16:45

chodzi mi oto by np. przy kontakcie wejściu na bs bd uznawane za strefę ratowania hostów.

Lub ustawienie jej całkiem gdzie indziej.
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 24.01.2012 19:08

Dałem Ci nazwy bytów i jeśli nie wiesz co z nimi zrobić to nikt nie jest w stanie Ci pomóc inaczej niż dając gotowca.

Co do możliwości to jeśli dodawanie Bombsiteów działa to czemu nie hosty :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2012 19:59

a to źle zrozumiałem :P

czasem żeby się czegoś nauczyć, trzeba dostać podsunięty kod pod nos i dopiero potem go analizować.
  • +
  • -
  • 0

#8 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 24.01.2012 23:16

chodzi oto że ja angielskiego za bardzo nie kumam wiec na google ale to tłumaczy jak by chciało a nie mogło.

To pomoże ktoś z tym kodem nakarmię grubo.

Użytkownik Drako edytował ten post 24.01.2012 23:19

  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.01.2012 23:45

co do hostów to mozesz zbadać ich przez meel'a Micza zmiana właściwości zycie model itd to zwykle pev_*
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 25.01.2012 00:23

tu jest host o zmienionym modelu i hp ktory respi sie na jednym z bs
http://forums.allied...ad.php?p=890901

Ale ja chce żeby czytało losowo z pliki configs/zs_spawns/host/mapa.cfg

i hostów ma być aż 4 które by się respiły wiec pomoże ktoś ? ;P
  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.01.2012 00:55

a czytales o pev_origins ??
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 25.01.2012 00:59

Jak masz jakiś tut pl to daj bo ja jak uczyłem się pisania pluginów to robiłem wszystko samemu.

Szedłem trasą prób i błędów aż doszedłem co i jak robić dla sb.

Ale teraz chce napisać coś nowego i nie daje rady sam.
  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2012 04:55

chodzi oto że ja angielskiego za bardzo nie kumam

gorzej niż cieniutko do nauki jak chcesz coś więcej działać ;)

Przykłady
http://amxx.pl/topic...e-ent-fakemeta/
http://amxx.pl/topic...ja-enta-engine/

i mój kod na tworzenie kukły ( fejkowy ent udający gracza )
set_pev( iEnt , pev_classname , "cien" );
		
		new Float:fOrigin[ 3 ];
		
		pev( id ,pev_origin , fOrigin );
		fOrigin[ 2 ] += 2.0;
		set_pev( iEnt ,pev_origin , fOrigin );
		set_pev( iEnt , pev_owner , id );
		
		new szModel[ 64 ] , szAllPath[ 256 ];
		cs_get_user_model( id , szModel , charsmax( szModel ));
		
		formatex( szAllPath , charsmax( szAllPath ) , "models/player/%s/%s.mdl" , szModel , szModel );
		
		set_pev( iEnt , pev_model , szAllPath );
		
		set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX)
		set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
		
		new Float:fMaxs[ 3 ] 	=	{ 16.0 , 16.0 , 36.0 };
		new Float:fMins[ 3 ]	=	{ -16.0 , -16.0 , -36.0 };
		
		engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, szAllPath)
		engfunc(EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin)
		engfunc(EngFunc_SetSize , iEnt , fMins , fMaxs );
		
		set_pev( iEnt , pev_sequence , 1 );
		set_pev( iEnt , pev_takedamage , 2.0 );
		set_pev( iEnt , pev_health , float( get_user_health( id ) ) );

  • +
  • -
  • 0

#14 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 25.01.2012 21:59

thx Dark pobawię się tym i dam znać

mam małe problemy z tym.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Drako"

new const gszFuncBreakable[]    = "func_breakable";

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_clcmd("/test2", "Test");
}

public plugin_precache(){
	    engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/zombie_source/zombie_source.mdl");			   //MODEL DLA NASZEGO BYTU
}


public Test(id)
{
    new iEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, gszFuncBreakable));
    set_pev( iEnt , pev_classname , "cien" );
        
    new Float:fOrigin[ 3 ];
        
    pev( id ,pev_origin , fOrigin );
    fOrigin[ 2 ] += 2.0;
    set_pev( iEnt ,pev_origin , fOrigin );
    set_pev( iEnt , pev_owner , id );
        
    new szModel[ 64 ] , szAllPath[ 256 ];
    cs_get_user_model( id , szModel , charsmax( szModel ));
        
    formatex( szAllPath , charsmax( szAllPath ) , "models/player/zombie_source/zombie_source.mdl");
        
    set_pev( iEnt , pev_model , szAllPath );
        
    set_pev(iEnt, pev_solid, SOLID_BBOX)
    set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
        
    new Float:fMaxs[ 3 ]     =    { 16.0 , 16.0 , 36.0 };
    new Float:fMins[ 3 ]    =    { -16.0 , -16.0 , -36.0 };
        
    engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, szAllPath)
    engfunc(EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin)
    engfunc(EngFunc_SetSize , iEnt , fMins , fMaxs );
        
    set_pev( iEnt , pev_sequence , 1 );
    set_pev( iEnt , pev_takedamage , 2.0 );
    set_pev( iEnt , pev_health , float( get_user_health( id ) ) );
}

Jak go stworze mogę przez niego przejść.

Nie mogę go ratować (podejsc i E)

i niemożna go zabić

@Edit

Pomoże ktoś?

I jak by mogł to kod a nie takie coś ponieważ jeste ciemny z tego akurat i nie dam raczej sam tego rady.
  • +
  • -
  • 0

#15 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2012 23:06

set_pev( iEnt , pev_owner , id );


osoba której id podasz jako owner może przechodzić przez gracza

Nie mogę go ratować (podejsc i E)

bo to nie tworzy hosta :P
  • +
  • -
  • 0

#16 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 25.01.2012 23:06

@Edit

mam toki nowy kod z alieda
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{     
    register_clcmd("onna", "onna")     
    register_think("npc_onna","npc_think");
}
public plugin_precache() {     
    precache_model("models/player/zombie_source/zombie_source.mdl")     
    precache_model("models/p_m4a1.mdl")
}

public onna(id)
{     
    new Float:origin[3]     
    entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)     
    new ent = create_entity("info_target")     
    give_weapon(ent)     
    entity_set_origin(ent,origin);     
    origin[2] += 300.0     
    entity_set_origin(id,origin)     
    entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0)     
    entity_set_float(ent,EV_FL_health,100.0)     
    entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"npc_onna");     
    entity_set_model(ent,"models/player/zombie_source/zombie_source.mdl");    
    entity_set_int(ent,EV_INT_solid, 2)     
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125);     
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller2,125);     
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller3,125);     
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller4,125);     
    new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0}     
    new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0}     
    entity_set_size(ent,mins,maxs)     
    entity_set_float(ent,EV_FL_animtime,2.0)     
    entity_set_float(ent,EV_FL_framerate,1.0)     
    entity_set_int(ent,EV_INT_sequence,0);     
    entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)     
    drop_to_floor(ent)     
    return 1;
}
public give_weapon(ent)
{	    
    new entWeapon = create_entity("info_target")	     
    entity_set_string(entWeapon, EV_SZ_classname, "npc_weapon")	     
    entity_set_int(entWeapon, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)	     
    entity_set_int(entWeapon, EV_INT_solid, SOLID_NOT)	     
    entity_set_edict(entWeapon, EV_ENT_aiment, ent)	     
    entity_set_model(entWeapon, "models/p_m4a1.mdl")
}
public npc_think(id)
{
    entity_set_float(id,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
}

Działa jak ma ale

Może mi ktoś powiedzieć teraz jak umieścić je na mapie by czytało z pliku.cfg
I jak zrobić by moc je ratować.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych