Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyswietlenie menu podczas pierwszego spawnuJak to zrobić?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emixx.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 23.01.2012 21:09

Wyjaśni mi ktoś, co zrobić, aby wyswietliło menu tylko podczas pierwszego spawnu i poprzez wpisanie komendy /menu?

Link do pluginu: http://amxx.pl/topic...jbextreme-menu/
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.01.2012 22:30

zrób sobie tablice bool ustawiaj
tablica[ id ] = true;
potem w registerham , ham_spawn daj warunek if( tablica[ id ] )
i wyswietlaj wiadomość + tablica[ id ] = false;
chcesz kod ;) ?
  • +
  • -
  • 1

#3 Emixx.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 24.01.2012 18:57

Jeśli mogę :)
  • +
  • -
  • 0

#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 24.01.2012 19:33

Nie testowane, ale powinno działać. Zrobiłbym to licznikiem, gdzie co rundę jest zmienna[id]++, a wyświetla w nowej rundzie, jeśli zmienna[id] == 0, no ale jak już DarkGL się wypowiedział to po jego myśli to zrobiłem, zaoszczędzi to zwiększanie się wartości zmiennej

Spoiler


Widzę amxx.pl zaoszczędził na tabulacji, przez co kod jest nie czytelny, wstawiam też na wklej.to
http://wklej.to/CCtfK

Pozdrawiam

Użytkownik ogieR- edytował ten post 24.01.2012 19:35

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#5 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2012 09:25

Zamiast w warunku:

sprawdz[id] == true

Można dać, aby było krócej:

sprawdz[id]

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych