Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Cvary w pluginie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 WAAKCJE

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 22.01.2012 22:32

Wietam.
Moje pytanie brzmi następująco: Jak używać cvarów w pluginie, jak je pisać (i ogólnie). Proszę o dokładne i proste wyjaśnienie.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2012 23:14

http://amxx.pl/dokum...cja/szukaj/cvar
Zależy też co chcesz zrobić.
Proponuje też przejrzeć jakiś plugin który ma sporo cvarów i zobaczyć jak są użyte. Np w tym http://amxx.pl/topic...timate-hot-v27/ w tzn też jest sporo http://amxx.pl/topic/57219-vip/
  • +
  • -
  • 1

graphic.png


#3 WAAKCJE

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 25.01.2012 14:23

Dzięki leci plus. A chodziło mi o stosowanie ich w pluginie i takie tam. :)

A jeszcze jedno pytanie. Jak chce zorobić coś takiego: amxx_ruletkaxd "0" lub 1 lub 2 to jak mam to zrobić ? chce zeby np. 0 - ruletka darmowa ciągle można używać 1 - użyć co 7 min 2 - ruletke kosztuje 3000$ i żeby można było połączyć 1 z 2.

Ref.
  • +
  • -
  • 0

#4 Waleq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 25.01.2012 14:37

Robisz taki cvar. Później pobierasz jego wartość do zmiennej i następnie używasz jej przykładowo z if'em.
if(nazwa_zmiennej_cvara == 0){
//kod dla wartości 0
}
if(nazwa_zmiennej_cvara == 1){
//kod dla wartości 1
}
itd.

  • +
  • -
  • 1

#5 WAAKCJE

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 25.01.2012 20:36

Dzięki :D leci plus.

a czyli może być
if(!get_pcvar_num(cvar_czesc) == 1)
if(!get_pcvar_num(cvar_czesc) == 2 )
tak ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2012 09:22

Nie, ma być:

if(get_pcvar_num(cvar_czesc) == 1)
//kod 1
if(get_pcvar_num(cvar_czesc) == 2 )
//kod 2

  • +
  • -
  • 1

#7 WAAKCJE

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 26.01.2012 17:16



public ruletka(id)
{
new money = cs_get_user_money(id);
new price = get_pcvar_num(cvar_koszt);
{

if(!get_pcvar_num(cvar_on))
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletka jest wylaczona");
return PLUGIN_HANDLED
}
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Po co Ci jak nie zyjesz ?!")
return PLUGIN_HANDLED
}

else if(cvar_czesc == 1)
{
if(money < price)
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Niemasz tyle kasy");
return PLUGIN_HANDLED
}

else
{
uzyl[id] = true
set_task(2.0, "tensecwait",id);
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie");
cs_set_user_money(id, money - price);
}
}

else if(cvar_czesc == 2)
{
if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 7 minut");
}
}

else if(cvar_czesc == 3)
{
uzyl[id] = true
set_task(2.0, "tensecwait",id);
ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Trwa losowanie");
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}

i to nie działa, są jakieś błędy -.-

Ref.
  • +
  • -
  • 0

#8 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.01.2012 09:57

Daj całe sma
  • +
  • -
  • 0

#9 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.01.2012 00:03

zamień
else if(cvar_czesc == 1)

na
else if(get_pcvar_num(cvar_czesc) == 1)

i tak samo zrób z cvar_czesc == 2 i 3 :)

Użytkownik funfel edytował ten post 29.01.2012 00:04

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#10 WAAKCJE

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 30.01.2012 14:20

http://imageshack.us...beztytuueo.png/

Są takie błędy ;/

Pisze tam w jakich linijkach są błędy ale np. 233 nie ma, są 232 linie. Ale tam gdzie pokazuje błędy tam nic nie zmieniałem do dawna i wszystko działało.
  • +
  • -
  • 0

#11 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2012 21:26

za długa linijka jest :D

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#12 WAAKCJE

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 30.01.2012 22:07

Jak to? Która? 0.o
  • +
  • -
  • 0

#13 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2012 22:32

no pisze że too long czyli za długa, a która to linia to nie wiem - twój kompilator - sam wywnioskuj

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#14 WAAKCJE

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 09.02.2012 15:05

Nie mogę znaleźć takiej linijki ;/. Wszystkie są krótkie, sprawdziłem.

REF.

REF

Ref.

Ref.

Ref.

Ref.
  • +
  • -
  • 0

#15 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 09.02.2012 18:11

Dzięki :D leci plus.

a czyli może być
if(!get_pcvar_num(cvar_czesc) == 1)
if(!get_pcvar_num(cvar_czesc) == 2 )
tak ?


Tak zaimplementowany warunek jest nie spełniony...

A taki już jest
if(get_pcvar_num(cvar_czesc) != 1)
if(get_pcvar_num(cvar_czesc) != 2)



Ogólne informacje o cvarach możesz poczytać w Dokumentacji jest tam wszystko jasno opisane ;)

Podaj tutaj kod źródłowy tego pluginu, który kompilowałeś zaraz się pobawimy z tymi błędami.

Użytkownik hardbot edytował ten post 09.02.2012 18:12


#16 WAAKCJE

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 12.02.2012 15:38

Tzn. mam wrzucić cały kod ?
  • +
  • -
  • 0

#17 Waleq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 13.02.2012 17:34

Tak wrzuć cały kod, abyśmy mogli zobaczyć gdzie jest ten błąd.
  • +
  • -
  • 0

#18 WAAKCJE

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 20.02.2012 22:40

Prosił bym jeszcze o napisanie gdzie są błędy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#19 WAAKCJE

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 21.02.2012 19:57

Ref.
  • +
  • -
  • 0

#20 Waleq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 22.02.2012 14:52

Mi pokazuje tylko jeden warning, który wyświetla się, ponieważ nie miałeś "wcięcia" przed:

set_task(420.0, "czekaj", _, _, _, "b");

Wystarczy, że dasz tam "Tab'a" i warning zniknie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych